اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
برای عبور از خطر
این فرصت 20 روزه تا قبل از تعطیلات زمستانی لیگ ادامه خواهد داشت و اگر فولاد نتواند به خوبی از آن استفاده کند، ممکن است پس از خاتمه تعطیلات زمستانی و آغاز مجدد لیگ برتر، کار این تیم به اما و اگر بکشد.
تیم فولاد خوزستان که با هدف ارتقای جایگاه فصل گذشته قدم به فصل جاری مسابقات لیگ برتر گذاشته بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و در ردیف تیم هایی قرار گرفت که خطر سقوط به دسته پایین را احساس می‌کنند.

در عین حال، قهرمان دو سال پیش فوتبال ایران، فرصت مناسبی برای عبور از مرحله خطر پیدا کرده است. این فرصت 20 روزه تا قبل از تعطیلات زمستانی لیگ ادامه خواهد داشت و اگر فولاد نتواند به خوبی از آن استفاده کند، ممکن است پس از خاتمه تعطیلات زمستانی و آغاز مجدد لیگ برتر، کار این تیم به اما و اگر بکشد.

جدول مسابقات لیگ برتر نشان می‌دهد که تیم فولاد خوزستان از امروز تا روز یازدهم دی ماه که زمان تعطیلات میان فصل فرا می‌رسد، طی 20 روز 4 بازی را پیش رو دارد که به مراتب ساده‌تر از 4 بازی این تیم بعد از خاتمه تعطیلات میان فصل هستند.

فولاد از امروز تا روز یازدهم دی، به ترتیب با تیم های نفت تهران، گسترش فولاد، راه آهن و پدیده مشهد بازی دارد. 3 تیم از بین 4 تیم نفت، گسترش فولاد، راه آهن و پدیده مشهد، به مانند فولاد خوزستان دارای جایگاه دورقمی در جدول لیگ برتر هستند و سرخ پوشان اهواز باید قدر این فرصت 20 روزه برای جمع آوری امتیازات لازم و رسیدن به میانه جدول لیگ برتر را بدانند.

این در حالیست که تیم فولاد خوزستان بعد از خاتمه تعطیلات میان فصل، باید 4 بازی سنگین را به ترتیب مقابل استقلال خوزستان، سپاهان، پرسپولیس و ذوب آهن انجام دهد و با توجه به اینکه فولاد از 4 بازی مقابل این تیم ها در دور رفت فقط یک امتیاز گرفته، به نظر می‌رسد که کار سختی در دیدار برابر این 4 تیم داشته باشد.

فولاد اگر قدر این فرصت 20 روزه را نداند و با جمع آوری امتیازات کافی تا منطقه امن جدول لیگ برتر صعود نکند، حتی در صورت جذب چند بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی هم با مشکل مواجه خواهد شد، چرا که همه تیم ها در نیم فصل اقدام به تقویت می‌کنند و این موضوع کار فولاد را دشوار می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار