اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
امروز چه خواهد شد
در همین چارچوب امروز در اهواز و در ورزشگاه غدیر دو تیم بحران زده فولاد خوزستان و نفت تهران به مصاف هم خواهند رفت تا جدال بین دو تیم بد و بد‌تر لیگ بر‌تر را برگزار کنند.
هفته چهاردهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور امروز در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، این مسابقات فردا با انجام چند دیدار دیگر به کار خود در آوردگاه چهاردهم لیگ بر‌تر پایان خواهد داد. 

در همین چارچوب امروز در اهواز و در ورزشگاه غدیر دو تیم بحران زده فولاد خوزستان و نفت تهران به مصاف هم خواهند رفت تا جدال بین دو تیم بد و بد‌تر لیگ بر‌تر را برگزار کنند. 

فولاد امروز باید سخت باشد:
فولاد خوزستان گرچه حال و روز خوشی ندارد، اما برد این تیم در دربی اهواز تا حدودی شرایط روانی را برای این تیم مهیا کرده تا بتواند امروز از آب گل آلود ماهی بگیرد و تیم نفت تهران را در اوج بحران و بی‌پولی با شکست بدرقه کند. 

نفتی‌ها که در فصل گذشته با وجود تمام کمبود‌ها همزمان در سه جام مدعی بودند با جدایی بازیکنان سر‌شناس خود از افت محسوسی در این فصل رنج می‌برد و قطعا در روزی که فولادی‌ها در خانه شدیدا به پیروزی نیاز دارند، کار سختی را مقابل حریف اهوازی خود در پیش روی دارند. 

دیدار حساس فولاد خوزستان و نفت تهران را «حسین زرگر» سوت می‌زند و «حمید سبحانی» و «امیررضا آشور ماهانی» وی را در این دیدار یاری خواهند کرد. این دیدار از ساعت 15 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود. 

جلالی همچنان در جدال با اهوازی ها

همچنین امروز در کرج دیگر تیم بحران زده خوزستانی به مصاف سایپا خواهد رفت تا شاید بتواند پس از مدت‌ها تحمل حواشی حال در یک هفته مانده به پایان نیم فصل این رقابت‌ها به خیال آسوده تری به تعطیلات برود. 

«علی حنطه» که امیدوار است بتواند راه سخت و دشوار جدا شدن از قعرنشینی را تجربه کند در حالی به مصاف سایپا می‌رود که از بخت بد نارنجی پوشان کرجی روزهای خوبی را سپری می‌کنند و در هفته گذشته این رقابت‌ها نیز استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کرده بودند. 

حال آبی پوشان شهر اهواز سعی دارند با بهره گیری از تعطیلات لیگ ترمز سایپا را کشیده و مجید جلالی را این بار در خانه غافلگیر کنند. 

کار سخت استقلالی‌ها جای دشوار‌تر می‌شود که سایپا در چهار هفته اخیر باختی در کارنامه خود نداشته و با هشت امتیاز کسب شده در هفته‌های اخیر به هیچ عنوان قصد برچیدن نوار موفقیت خود را ندارد. 

استقلال اهواز نیز امروز از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه پاس به مصاف سایپا البرز می‌رود، این دیدار را پیام حیدری سوت خواهد زد و آقایان حمید کنعانی و ایوب غلامزاده وی را در امر داوری یاری می‌کنند. 

استارت ویسی برای قهرمانی نیم فصل

اما استقلال خوزستان، تیم خوش سیمای این فصل لیگ بر‌تر که همگان از این تیم به عنوان آبروی فوتبال خوزستان یاد می‌کنند در این هفته فردا در خانه به مصاف پدیده خراسان می‌رود. 

در فصلی که فوتبال خوزستان دچار افت شدید شده، شاگردان کم نام و نشان عبدالله ویسی قدم به قدم استقلال بزرگ پایتخت در حرکت هستند و حتی در هفته گذشته نیز برای 24 ساعت جای این تیم را در صدر جدول از آن خود کردند. 

باید دید در دیدار فردای استقلال خوزستان مقابل پدیده، ترس ویسی از تعطیلات چندباره لیگ نمایان خواهد شد و این تیم اهوازی از این موضوع ضربه خواهد خورد، یا اینکه پدیده هم در مقابل آبی پوشان بالا نشین اهواز کیش و مات می‌شود. 

استقلال خوزستان که نیم نکاهی به صدر جدول دوخته، به خوبی می‌داند که صدرنشین مصاف سختی را در تبریز در پیش دارد، از همین حیث تمام سعی خود را خواهد کرد تا با پیروزی در بازی فردا، از توقف احتمالی شاگردان پرویز مظلومی ‌‌نهایت بهره را ببرد و برای نخستین بار به تنهایی صدر جدول را از آن خود کند.

این دیدار بهترین فرصت ویسی برای قهرمانی در نیم فصل است، چرا که اگر شاگردان مظلومی در تبریز امتیاز از دست دهند، و آبی پوشان اهوازی در هفته پانزدهم پیروز میدان باشند، در هفته آینده و انتهایی نیم فصل نخست، استقلال در صورت پیروزی می تواند بدون نگاه به نتیجه پایتخت نشینان آبی پوش قهرمان نیم فصل باشد.

در مجموع هفته سختی برای نمایندگان خوزستان در مصاف با رقبا پیش بینی می‌شود و در این هفته فوتبال خوزستان هم می‌تواند شنونده اخبار خوبی باشد و هم اینکه نا‌امیدی فوتبال‌دوستان خوزستانی بیش از گذشته خواهد شد. 

مصاف استقلال خوزستان مقابل پدیده را «بیژن حیدری» قضاوت می‌کند و «تورج عیوض محمدی» و «حمزه سلیمی»، حیدری را در امر داوری یاری می‌کنند، این دیدار از ساعت 15 فردا دوشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار