شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:
مقدمات این کار با تشکیل انجمن ایمنی مسئولان ایمنی آغاز شد و از این پس تمام شرکت‌ها و پیمانکاران باید با مراجعه به نشانی اینترنتی www.svcc.ir نسبت به ثبت درخواست و تکمیل مشخصات خود اقدام کنند تا صلاحیت ایمنی آنها مورد بررسی قرار گیرد.
هوشمند صفایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور صیانت از نیروی کار، افزایش ایمنی و کاهش حوادث در کارگاه‌ها، تعیین صلاحیت ایمنی شرکت‌ها امسال به صورت اجباری انجام می‌شود.

وی افزود: مقدمات این کار با تشکیل انجمن ایمنی مسئولان ایمنی آغاز شد و از این پس تمام شرکت‌ها و پیمانکاران باید با مراجعه به نشانی اینترنتی www.svcc.ir نسبت به ثبت درخواست و تکمیل مشخصات خود اقدام کنند تا صلاحیت ایمنی آنها مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: با انجام تعیین صلاحیت ایمنی شرکت‌ها و پیمانکاران، آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری عملا قابل اجرا خواهد بود و نقش به‌سزایی در افزایش سطح ایمنی کارگاه و کاهش حوادث ناشی از کار خواهد داشت.

صفایی تصریح کرد: از این پس کارفرمایان موظف به استفاده از پیمانکاران تعیین صلاحیت شده در بخش ایمنی هستند.

وی خاطرنشان کرد: عزم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اجرای قطعی آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری در سال جاری است و با اجرای این آیین نامه تمام پیمانکاران استان موظف می‌شوند از پیمانکاران دارای صلاحیت ایمنی استفاده کنند که همین امر نقش به‌سزایی در کاهش حوادث ناشی از کار استان خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار