اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
دکتر آرزومند: اعتمادسازی بسیار مهم است ولی در کنار آن نظارت ابزاری مکمل و لازمه گسترش هرچه بیشتر این اعتماد است

هارمین نشست روسای امور مالی دانشگاه با حضور دکتر سید احمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر منصور آرزومند رئیس اداره بازرسی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، مهندس جلیل رجب کردی مدیر امور مالی دانشگاه و روسای امور مالی واحدهای تابعه دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر آرزومند با بیان رضایتمندی هیئت امناء دانشگاه از تیم مدیریت امور مالی دانشگاه، اظهار داشت: بازرسی حلقه اتصال دانشگاه با سازمان های نظارتی برون سازمانی است.

وی تصریح کرد: وظیفه اداره بازرسی دانشگاه جلوگیری از آسیب های وارده و نیز اعمال پشتیبانی و حمایت از واحدهای دانشگاه پس از آسیبهای احتمالی است.

آرزومند با بیان اینکه اعتمادسازی بسیار مهم است ولی در کنار آن نظارت ابزاری، مکمل و لازمه گسترش هرچه بیشتر این اعتماد است، بیان کرد: نظارت مسئولین امورمالی واحدهای تابعه دانشگاه محدود به حوزه های زیرمجموعه نبوده و شامل گستره عملکرد مالی در تمامی جهات واحد است.

در ادامه دکتر حسینی به بیان بروز رسانی و ثبت اسناد و گزارش گیری روزانه  با کمک نرم افزار های کاربردی پرداخت و گفت: لازم است واحدهای امور مالی دانشگاه با مطالعه دقیق قوانین مالی و بکارگیری آنها جهت کم کردن وابستگی به واحد ستادی امور مالی دانشگاه بپردازند.

در پایان مهندس رجب کردی ضمن تبریک روزحسابدار به تمامی همکاران عزیز شاغل در واحدهای امور مالی، بیان داشت: حسابدار در هر سیستمی مسئولیت خطیر جمع آوری و ارائه اطلاعات قابل استناد بمنظور تصمیم گیری هدفمند و مدیریت منابع را به کلیه ذینفعان بخصوص مدیران واحد را بر عهده دارند. ارائه اطلاعات صحیح و قابل استناد هر حسابدار باعث افزایش کارایی، ارتقاء سطح عملکرد و کیفیت خدمات دانشگاه می شود.

وی افزود: گردش مالی دانشگاه فراتر از دستگاه های هم رده خود در استان بوده که این امر باعث موفقیت در پیاده سازی حسابداری تعهدی و نقش ارزنده نظام نوین مالی در دانشگاه و به تبع آن در پیشبرد  اهداف دانشگاه متمایزتر از سایر دستگا ههای استان شده است.

 
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار