شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
 انتخابات  مجلس  رانباید محلی یا قومی کنیم  چون محلی   یا قومی کردن آن ممکن است باعث ازبین رفتن فضای تنفسی اعتدال واصلاحات گردد،البته این به معنای فراموش کردن قومیتهانیست بلکه جهت دهی واستفاده مطلوب از پتانسیل و توان آنها درمصیرابقا و استمرار این فضا وفر اختر  کردن آن  می باشد متأسفانه خبرها حاکی ازآن است که عده ای از دوستان که سابقه تاریخی آنان اصلاحاتی میباشد درکنار کسانی قرار گرفته اند که  نه  تنها به استمرار این فضا کمک نمی کنند.

بلکه خود از عوامل  بسته بودن فضای فعالیت سیاسی و دیالوگی بوده اند،بی شک این افرادنه تنهانتیجه ای ازهمراهی باجریان مقابل نمیگیرندبلکه خودرابه عنوان یک شخصیت بی ثبات به جامعه معرفی میکنند و همین موضوع سبب سلب اعتماد به آنان و افراد موردحمایت آنها میگردد ، ماباید شرایط خاص کنونی کشور و حساسیت مضاعف آن را درنظر بگیریم  و خوب تحلیل و آنالیز کنیم.

 بی تدبیری امروز ما میتواند مرگ همیشگی اعتدال و اصلاحات را درپی داشته باشد ،قرار گرفتن معتقدان و رهروان این راه درکنار نمایندگان کنونی وسابق که امتحان خوبی به مردم نداده اند چیزی جز اضمحلال و مسخ شدن نیست که امیدوارم این دوستان تا دیر نشده به راه و مسیرنجاتبخش کشور و نظام  بازگردند و این راه همان اعتدال واصلاحات اعتدالی میباشد
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
comment
1
0
comment احسنت شیخ
comment
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
comment
0
1
comment اصلاحات ، اعتدال و افراطی و غیره ندارد . اصلاحات در کشور باید منطقی و منطبق بر موازین اسلامی باشد . همه جریانها و احزاب چه اصلاح طلب و چه اصول گرا باید در این راه قرار گیرند و به نظام اسلامی و مردم خدمت کنند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار