شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۲

مشاور جوان رییس جمهور گفت: برای اینکه تشکیلات مشاوران جوان ماندگار باشد و این مجموعه در دولت های بعدی نیز فعالیت داشته باشد، باید خود را اثبات کنیم.

، ابوالفضل مجیدی در نشست مشاوران جوان دستگاه ها و فرمانداری های استان خوزستان اظهار کرد: مصوبه منشور ملی مشاوران جوان سال سال 89 به دستگاه های دولتی ابلاغ شد و الزامات اجرایی برای آن تعریف شده است.

وی افزود: مشاوران جوان برای اینکه بتوانند به کار خود ادامه دهند باید خود را اثبات کنند؛ در دولت های بعدی حتی اگر به روش دولت فعلی عمل شود، اگر فعالیت مشاوران جوان خروجی نداشته باشد، فعالیت این مشاوران متوقف می شود.

مجیدی تصریح کرد: مشاوران جوان برای اثبات توانایی های خود اگر طرح و پیشنهاد خوبی ارائه دهند، مدیر مجموعه قطعا طرح را می پذیرد و آن طرح اجرایی می شود؛ ما هم وظیفه داریم که از طرح ها و ایده های جدید حمایت کنیم. جوانان باید ایده های خود را در حوزه مشاوران جوان عملی کنند؛ این موضوع مورد تایید مقام معظم رهبری است و در دولت فعلی این موضوع عملی شده است و اکنون در تلاش هستیم که این مجموعه های جوان را در استان ها تقویت کنیم.

عضو گروه مشاوران جوان رییس جمهور با اشاره به موضوع اشتغال جوانان، خاطرنشان کرد: در زمینه استخدام بخش زیادی از مسئولیت ها به استانداران تفویض شده و به این ترتیب استانداران در این زمینه تصمیم گیری می کنند.

وی اظهار کرد: اهمیت فعالیت مشاوران جوان از این جهت است که موجب حضور نیروهای جوان در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی می شود. جوانان کشور در عرصه های مختلف ورزشی و علمی حضور خوبی داشته اند، ولی در عرصه های سیاسی و اجتماعی نیاز به انقلابی کاری بودیم تا حضور جوانان افزایش یابد. اکنون نهاد مشاوران جوان به کارگاهی برای فعالیت نیروهای جوان تبدیل شده و به این ترتیب ایده های تئوری، عملی شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار