شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
مقتدایی:
طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری یکی از فرصت‌های عملیاتی کردن ایده‌های محققان است که باید به آن توجه کرد.
استاندار خوزستان گفت: طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری یکی از فرصت‌های عملیاتی کردن ایده‌های محققان است که باید به آن توجه کرد.
 
عبدالحسن مقتدایی در همایش سالانه مروجین و محققین کشاورزی خوزستان که امروز، 23 آذرماه در دانشگاه کشاورزی رامین برگزار شد، اظهار کرد: محققان باید یافته‌های خود را در قالب برنامه‌های تنظیم شده‌ای اصلاح کنند تا شاهد اجرایی شدن این ایده‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی باشیم.
 
وی افزود: نتیجه هر تحقیقی در قالب یک برنامه باید اجرایی شود و همچنین باید وظایف در کارهای تحقیقاتی مشخص باشد تا شاهد اجرایی شدن آن‌ها باشیم.
 
مقتدایی تصریح کرد: برنامه‌های مربوط به کشاورزی استان نیز باید تنظیم شده باشد و به شکلی باشد که نقطه نظرات محققین و مروجین اجرا شود.
 
وی عنوان کرد: انجمن‌ها و مجموعه‌های صنفی و تعاونی‌های تخصصی کشاورزی وظیفه دارند تا یافته‌های محققین را روستا به روستا عملیاتی کنند.
 
مقتدایی ادامه داد:کسانی که وارد این انجمن‌ها و مجموعه‌ها می‌شوند باید ذی نفع و با سواد باشند تا عملکرد مطلوبی در تحقق برنامه ریزی های انجام گرفته در بخش کشاورزی استان صورت بگیرد.
 
استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: استان خوزستان از استان‌های پیشتاز در کشور است که کارگروه آب، خاک و کشاورزی خود را به صورت مستقل احیا کرده است.
 
وی گفت: برای عملیاتی شدن ایده‌ها و تحقق آن‌ها باید پس از ارائه از سوی محققان بیانیه صادر شود و در قالب یک برنامه تدوین شده، مشخص شود که در طول سال چه کارهایی باید انجام گیرد.
 
مقتدایی بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش در دانشگاه کشاورزی رامین سابقه تاریخی و خدمتی بود که این دانشگاه در سال‌های متمادی به بخش کشاورزی استان کرده است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
comment
0
0
comment باید نباید هایی که هیچگونه ضمانت اجرایی ندارند به چه کار می آید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار