اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
علی عماد:
برای جلوگیری از انحراف جوانان و مبارزه با مواد مخدر باید بخشی از آن هزینه ها را به میدان های ورزشی انتقال دهیم و فضایی را ایجاد کنیم تا جوانان بتوانند به راحتی به مکان های ورزشی دسترسی پیدا کنند.
معاون سابق استاندار خوزستان گفت: اگر قرار است برای جلوگیری از انحراف جوانان و مبارزه با مواد مخدر هزینه کنیم ورزش بهترین محل آن است.

علی عماد عصر یکشنبه در دیدار با جمعی از ورزشکاران  در ورزشگاه قدس اهواز اظهار کرد: یکی از راهکارهای تخلیه  انرژی جوانان به شکل مثبت ورزش است و علاقه مند هستم که فضاهای ورزشی فضاهایی جذاب و دلچسب باشد و این فضاها باید گسترش یابد.

وی افزود: برای جلوگیری از انحراف جوانان و مبارزه با مواد مخدر باید بخشی از آن هزینه ها  را به میدان های ورزشی انتقال دهیم و فضایی را ایجاد کنیم تا  جوانان بتوانند به راحتی به مکان های ورزشی دسترسی پیدا کنند.

معاون سابق استاندار خوزستان تصریح کرد: در اهواز 138 زمین ورزشی خاکی وجود دارد که یا سند ندارند یا مالکان آنها برای تیم ها مشکل درست می کنند و یکی از راهکارهای سرمایه گذاری دولت ساماندهی زمین های خاکی با کمک خود ورزشکاران است.

عماد با اشاره به سوابق خود به عنوان فرماندار گفت: در شهرستان هایی که مسئولیت داشتم در بحث فوتبال که بیشترین جمعیت جوان را به خود می تواند جذب کند کار شناسایی نخبگان فوتبال را از پایه شروع کردم تا بتوانیم پایه فوتبال استان را تقویت کنیم.

وی به سوابق خود به عنوان ورزشکار اشاره کرد و ادامه داد: من هم در دروان نوجوانی و جوانی در رشته وزنه برداری و بعد پرتاب وزنه،نیزه و دیسک در مسابقات آموزشگاه های کشور فعالیت داشتم.

معاون سابق استاندار خوزستان با اشاره به لزوم تحقیق ومطالعه برای انتخاب افراد اصلح گفت: نمایندگی مجلس مهم است و به کسی رأی دهید که سوابق روشنی دارد  و برای رأی دادن تحقیق و مطالعه کنید.هرکسی آمد و قولی داد که براساس امکانات و بودجه کشور نباشد بدانید که عملی نیست.

پس از سخنان علی عماد،برخی ورزشکاران درباره مشکلات ورزشی اظهار نظر کردند و خواستار حل آنها و توجه به ورزش محلات شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار