اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
ما به وعده ای که به خود و خدای خود و نیز به شما مردم شریف شادگان داده ایم همچنان پایبندیم و بدینوسیله و همزمان با حلول این فصل نوین و موسم مهر با شما تجدید عهد و میثاق می کنیم و بر آمال و آرمان های مان برای ساخت شهری در خور و شایسته مردم فهیم و ولایت مدار شادگان تاکید می کنیم.
شوشان- پس از ماه ها کش و قوس، سرانجام شورای شهر شادگان توانست با تدبیر و همدلی خود را از سرنوشت شورای شهر خرمشهر برهاند و با انتخاب اعضای هیئت مدیره، جانی تازه به کالبد نیمه جان شورای شهر بدهد.

به گزارش شوشان شورای شهر شادگان امروز بیانه ای صادر کرد که نشان از توافق بین اعضا و کنار گذاشتن اختلافات گذشته و به آب انداختن دوباره ی کشتی به گل نشسته ی شورای شهر شادگان می دهد. متن این بیانه که با تایید اعضای شورای این شهر منتشر شده است به شرح زیر می باشد: 


بسم الله الرحمن الرحيم
"و أمرهم شورى بينهم"
صدق الله العلي العظيم

به مردم غیورو محترم شهر شادگان 

شورای اسلامی شهر شادگان در فضایی آکنده از محبت و تعامل و معطر به رایحه دلپذیر همدلی و هم زباني توانست پس از سه ماه با پشت سر گذاشتن تک قطبی ها و خود محوری ها، گام مهمی بردارد و در اقدامی نوید بخش و بشارت دهنده اعضای هیأت رئیسه خود رابه اتفاق آرا انتخاب کند.

این اقدام عاقلانه که با تفاهم و تعامل اکثریت اعضا انجام شد سرآغاز فصلی نوین در خدمت رسانی به مردم و فتح بابی تازه به افق جدید کار و تلاش خواهد بود. با اینکه در این دوره سه ماهه علی رغم نبود هیأت رئیسه باز هم شهردار محترم با درایت و مدیریت شخصی و همکاری اعضای شورا توانست به اداره مناسب امور شهر بپردازد اما یقیناً و موکداً دوره پیش رو در سایه تفاهم و تعامل کم سابقه اعضاء، دوره ای مثمر ثمر و پر بار تر خواهد بود.

 ما به وعده ای که به خود و خدای خود و نیز به شما مردم شریف شادگان داده ایم همچنان پایبندیم و بدینوسیله و همزمان با حلول این فصل نوین و موسم مهر با شما تجدید عهد و میثاق می کنیم و بر آمال و آرمان های مان برای ساخت شهری در خور و شایسته مردم فهیم و ولایت مدار شادگان تاکید می کنیم، امیدواریم شروع این فصل نوین سراغاز تعامل و همکاری و پشتیبانی شما مردم محترم شادگان از فرزندان خود در شورای اسلامی شهر باشد. چرا که ما بر این عقیده هستیم که شورای اسلامی شهر شورایی برای کل مردم است و ما اعضای شورا کانال انتقال و پیگیری مطالبات و ترجمان خواسته های بر حق شما مردم شریف و صبور هستیم و خواهیم بود.

 ما نیازمند پشتیبانی شما و دلگرم به حمایت های بی دریغ و بی شائبه شما هستیم و امیدواریم در پیشگاه خداوند متعال و در محضر شما مردم خداجوی و اصیل سرافراز و سربلند باشیم.

در پایان از تمامی مسئولین و معتمدان شهر که ما را در این زمینه یاری نمودند کمال تشکر و قدر دانی را داریم .

شورای اسلامی شهر شادگان

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
comment
0
0
comment ضمن آرزوی توفیق از شما درخواست می شود بحث آسفالت جاده سعدی را عملیاتی نمایید.باتشکر
comment
دانیال نوری زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
comment
0
0
comment آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما عزیزان و منتخبان مردم غیور شهر شادگان را از خداوند منان خواستارم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار