شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
حجت الاسلام والمسلمین عادلی نژاد
مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه: پیشرفت علم و دانش، مرهون امنیتی است که در جامعه با خون شهدا به دست آمده است و خالصانه ترین سلام خود را به شهدای این مرز و بوم نثار می کنیم.

سه شنبه 24 آذرماه 94 مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه، دکتر عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان، دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین عادلی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر نادر صاکی معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر سید احمد حسینی معاون توسعه منابع دانشگاه، دکتر عبدالله رفیعی معاون توسعه آموزش دانشگاه، دکتر ساسان موگهی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه،  دکتر منصور آرزومند رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد دانشگاه، دکتر عطاء الله غدیری مدیر امور پژوهشی دانشگاه، دکتر شاکری نژاد رئیس جهاد دانشگاهی استان و همچنین جمعی از اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در تالار شهداء برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین آیت عادلی نژاد، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي جندي‌ شاپور اهواز در این آئین اظهار کرد: باید به سمتی برویم که پژوهش تبدیل به یک گفتمان رایج علمی در جامعه شود و روز جشن و سرور ما در پژوهش زمانی است که برای حل مسائل تیم های کارشناسی پژوهشگر را در یک فرآیند، بصورت مستمر و مداوم برای حل آن مسئله وارد عرصه کنیم.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز افزود: مباحث انتزاعی زیرساخت فکری جامعه هستند، ولی توقف کردن در پژوهش های انتزاعی که با کارکرد جامعه همخوانی ندارند و مسئله محور هستند آسیب های جدی برای جامعه در برخواهد داشت و گره ای از مشکلات علمی جامعه باز نمی کنند. پژوهش ها باید منتهی به حل مشکلات شوند و به مسائل انتزاعی نپردازند.

وی گفت: اخلاق نقطه مشترک در بین انسان هاست و باید در همه امور رعایت شود. ما باید فارغ از اینکه اصول اخلاقی چه میزان با منافع سیاسی، فردی و اجتماعی ما گره خورده است آن را رعایت کنیم. امانت داری در اصل پژوهش عنوان کردن حقایق طبق معیارهای علمی است. باید تلاش بکنیم در جامعه فرهیخته دانشگاهی به اصول اخلاقی در نقل مطالب پایبند باشیم و حقایق را آنگونه که هست
و به دور از منافع فردی، حزبی و سیاسی خودمان بیان کنیم.

عادلی نژاد در پایان گفت:
پیشرفت علم و دانش، مرهون امنیتی است که در جامعه با خون شهدا به دست آمده است و در پایان کلام خالصانه ترین سلام خود را به شهدای این مرز و بوم نثار می کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار