شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۳

در پی تجمع اعتراض‌آمیز کارگران فضای سبز شهرداری منطقه 6 اهواز در مقابل استانداری خوزستان، شهرداری اعلام کرد که تاخیر شش ماهه حقوق کارگران متوجه پیمانکار است.

به گزارش موج چهارم ، کارگران فضای سبز شهرداری منطقه 6 اهواز روزهای گذشته در هفته جاری در اعتراض به تاخیر شش ماهه در پرداخت حقوق خود مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

به گفته این کارگران، در مدت شش ماه اخیر هیچگونه وجهی پرداخت نشده و حتی از عیدی و پاداش هم محروم بوده‌اند. پیمانکار نیز کارگران معترض را به اخراج تهدید کرده است.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز تاخیر در پرداخت حدود 80 نفر کارگر فضای سبز منطقه 6 را ناشی از قصور پیمانکار و سهل انگاری مسئولان مالی این منطقه در کنترل عملکرد پیمانکار اعلام کرد.

علیرضا عالی‌پور با بیان اینکه شهردار وقت در زمان حضور 13 ماهه خود، 14 ماه حقوق به کارگران زیر پوشش این نهاد پرداخت کرده، اظهار داشت: اولویت شهرداری پرداخت به موقع حقوق کارگران، حتی در صورت تاخیر در واریز سایر مطالبات پیمانکار است و این موضوع به پیمانکاران نیز اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری از اختلال در پرداخت حقوق کارگران بی‌اطلاع بوده، افزود: متاسفانه پس از تجمع کارگران با خبر شدیم که این رویه به دلیل سهل انگاری مسئولان مالی منطقه و خطای پیمانکار در شهرداری منطقه 6 اعمال نشده است.

عالی‌پور گفت: شهرداری هیچگونه مشکل مالی برای پرداخت حقوق کارگران ندارد و متوسط تاخیر در پرداخت حقوق کارگران زیرپوشش شهرداری در تمام واحد‌ها و مناطق براساس روال، دو ماه تاخیر است.

وی خاطرنشان کرد: تاکیدات لازم برای حل مشکل کارگران انجام شده و دستمزد این کارگران به زودی پرداخت می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار