شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
توسط آتش نشانان اهوازی
رئیس روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز از امدادرسانی نیروهای آتش نشانی این شهرستان به بیمار سنگین وزن برای انتقال به بیمارستان و نجات جان وی خبر داد.
مقصود حق شناس اظهار کرد: در ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه روز گذشته در طی تماس بی‌سیم امدادی ۱۱۵ (اورژانس اهواز) برای جابجایی شخص بیمار سنگین وزنی از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، تقاضای کمک شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بی‌درنگ آتش نشانان را از نزدیک‌ترین ایستگاه به خیابان اردیبهشت منطقه گلستان اعزام کردند.

وی افزود: تیم امداد و نجات آتش نشانی دو دقیقه بعد با تمام امکانات در محل حاضر شده و بیمار را که زنی حدودا ۵۴ ساله با وزن تقریبی ۲۵۰ کیلو بود و در طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی دچار حمله قلبی شده بود را به منظور ادامه مداوا به مرکز درمانی انتقال دادند.

رئیس روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز عنوان کرد: از آنجا که به خاطر وزن بسیار زیاد بیمار، عملا جابجائی وی مقدور نبود، نیروهای امدادی درمانی با مشکل روبرو شده و از آتشنشانی درخواست کمک کردند.

حق‌شناس گفت: آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شده و با استفاده از برانکاردهای پیش بینی شده برای حمل بیمار در چنین شرایطی، با کمک تمام نیروی انسانی تیم امداد و نجات موفق شدند در اسرع وقت بیمار ۲۵۰ کیلویی را زنده به آمبولانس اورژانس منتقل کنند.



منبع: مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار