اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
خوزستان نیاز اساسی به نماینده ای دارد که اصول بستن عقد و پیمان و نیز روش کاربرد راهبردها را بداند و بتواند استراتژی ها را به کمک و تشریک مساعی با کاردانان و خبره ها پی ریزی نماید .
عبدالرحمن نیک سرشت
...............
 مهشید لباس آفتاب را بر تن پوشیده بود  و سبزه هایی که آمدن بهار شکوهمندی را خبر می دادند  را با دستان کوچکش گره زده  بود تا شاید بخت جلگه ی رو به کویر شده مان را بگشاید.

مهدی قبراق و سرحال لباس فولاد مردان فوتبال خوزستان را برتن کرد تا در روز نام نویسی پدر بزرگش در فرمانداری بگوید که خوزستان ،  هنوز هم  پر از دهداری ، شاهرخی ، ایرانپاک ، مظلومی ، کعبی و سعداوی هاست.

 و اما مهرشید که از همه کوچکتر است میان دست و پای ما فقط سرک می کشید تا در عکس فقط نمایان شود. زیرا او متعلق به عصر ریزگردها و تورم است.

بسیاری گفتند و نوشتند و هر کس به ذوق و سیاق و استعداد خود این حرکت نمادین را سیاسی و اجتماعی برآورد نمود اما حقیقت چیز دیگری است.

 حقیقت این حرکت همان  مشتی است که نشانه ی خروار است، با این تفاوت که ما خوزستانی همیشه مدنی الطبع و مدرن در تاریخ ایران ظاهر شدیم در حالی که نسبت به هویت عشایری خود پای بند و متعهد بودیم. و هزینه پرداز ملیت و هویت دینی بودیم اما همیشه بدجوری سوزانده می شدیم و صبورانه لب به اعتراض نگشودیم !

 براستی چرا  باید هر حرکت مدنی در خوزستان  را باید سریع سیاسی خوانش کنند !؟

مگر سیاست هنوز در این مملکت اسیر بد تعریفی است !؟

 یادش بخیر ، شهید مدرس می گفت سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ما،
 پس پیام عبدالرحمن نیک سرشت در روز ثبت نام کاندیداتوری اش در فرمانداری اهواز برای ورود به رقابت دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی ، نه آن چنان سیاسی بوده و نه آن چنان پیچیده , بلکه خیلی ساده و قابل حدس است.

 خوزستان به عنوان  مهد تمدن و دروازه ی تشیع ، نیاز به مساعدت همه ی ایرانیان و شیعیان و سایر مسلمانان جهان دارد.

 خوزستان به عنوان شاهراه صنعت و تجارت و مظهر مدنیت ، نیاز مبرم به نمایندگان شجاع ، باغیرت و باسواد دارد . 

خوزستان به عنوان اولین موزاییک دفاعی ایران ، نیاز به نماینده ای دارد که بتواند خوب طرح دعوی کند و زبان مفاهمه در همگرایی محلی ، منطقه ای ، ملی و جهانی را در کام خودش بچرخاند نه این که داد و قال متظاهرانه را در تریبون مجلس به خاطر خالی نبودن عریضه بگشاید .

 خوزستان نیاز اساسی به نماینده ای دارد که اصول بستن عقد و پیمان و نیز روش کاربرد راهبردها را بداند و بتواند استراتژی ها را به کمک و تشریک مساعی با کاردانان و خبره ها پی ریزی نماید .

خوزستان نماینده ای می خواهد پارسا ، دست پاک و بری از هر نوع مطالعه ی نامشروع که به موجب آ ن به رشد بادکنکی وی منجر شود!

 آری ، خوزستان در عصر نوه ها و نبیره های ما باید خوزستانی باشد آباد ، توسعه یافته ،  و مومن به ارزش های انسانی و مودب به آداب الهی ، خوزستانی که بوی عرفان و اخلاق اسلامی بدهد.

 پس بیاییم اجازه ندهیم که این وضع موجود ادامه یابد اجازه ندهیم دیو پلید ناکارآمدی ریشه آل و نسل های ابنای ما را برکند.

 آری ، خوزستانی بری از اخلاق چاکرمنشی و آزاد از هر نوع جنگ جناحی ، قومیتی ، رانتی و  اعمال تبعیض مفتضح!!

والسلام
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار