شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۵۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
تنور ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنان در ایذه و باغملک با حضور روزانه کاندیداتورها همچنان داغ است.

حضور دو زن در این انتخابات در حوزه ایذه و باغملک انتخابات را در این دو شهر از حساسیت و حضور خاصی برخوردار نموده .در حالی که کمتر از ٨ساعت به مهلت قانونی ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس باقی نمانده بود سرکار خانم مهین شالویی چهاربنیچه کارشناسی ارشد جامعه شناسی و مدرس دانشگاهای آزاد اسلامی  وپیام نور شهرستان ایذه با حضور در محل فرمانداری این شهرستان ثبت نام و اقدام به دریافت کد رهیگیری از این نهاد سیاسی امنیتی نمود .

استاد شالویی چهاربنیچه متولد ١٣۶٨شهرستان ایذه می باشد .وی مولف چند کتاب ومقاله بین المللی در حوزه جامعه شناسی شهری نیز می باشد.

خانم شالویی به خبرنگار فرهنگ جنوب و خبرگزاری شوشان گفت: تمام سعی و تلاشم در راستای محرومیت زدایی و برون رفت ایذه وباغملک از تنگناها ومشکلات می باشد .ایشان با اشاره به اینکه در ایذه وباغملک ظرفیت های وجود دارد که باید از انان استفاده بهینه نمود. وی یکی از این ظرفیت ها را جمعیت جوان  این دو شهرستان نام برد وتاکید داشت مهمترین دغدغه مردم خصوصا جوانان معضل اشتغال است و با توجه به اینکه این دو حوزه زمینه رشد صنعت .کشاورزی .دامداری.توریسم  و... را دارد باید به یکی از قطب های صنعتی کشور تبدیل شود.

شالویی در خصوص الاینده ها گفت .متاسفانه سهم خوزستان از صنایع نفت وگاز تنها دود ومواد الاینده و وجود تمامی عناصر در ریه مردم شریف خوزستان می باشد. استاد مهین شالویی در پایان خاطر نشان کرد جمعیت جامعه جوان در شهرهای باغملک وایذه در حلقه مفقوده پدیده ای به نام بیکاری قرار دارند و از لحاظ جامعه شناسی ا ین خود افتی بس بزرگ وتهدیدی برای جوانان و بستری مناسب برای ایجاد هر گونه ناهنجاری اجتماعی می باشد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
comment
0
1
comment کسی که متولد سال 68 باشه که هنوز سی سال سن نداره و نمیتونه برا مجلس نامزد بشه
comment
بهمن ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
comment
0
0
comment سلام تاریخ تولد ایشان اشتباه تایپی است ایشان متولد 1360 است با تشکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار