شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
دکتر سهیلا نیک اخلاق: از جمله عوامل اساسی توسعه و پیشرفت در دانشگاه و نیز در جامعه اسلامی ایران، اهتمام به تحقیق و نوآوری های علمی و به کارگیری نتایج آن در حل مسائل و مشکلات جامعه است.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز، دکتر سهیلا نیک اخلاق اظهارکرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به منظور گسترش فرهنگ پژوهش در جامعه و ارج نهادن به مقام پژوهشگران روز 25 آذرماه را به عنوان روز پژوهش نامگذاری کردند تا مردم نسبت به نقش، جایگاه و تاثیر تحقیق و پژوهش در زندگی آشنایی بیشتر پیدا کنند.

جراح و متخصص حلق، بینی، سر و گردن مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز ادامه داد: به عنوان عضو هیئت علمی شاغل در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز، با توجه به اهمیت پرداختن به تحقیق و پژوهش، ضمن انجام وظایف محوله در آموزش و درمان، به امر پژوهش نیز پرداختم و با تاکید بر اهتمام ورزیدن به امر تحقیق در گروه آموزشی خود، با حوزه معاونت پژوهشی بیمارستان امام(ره) نیز کاملا هماهنگ شده عمل می کنم.

نیک اخلاق گفت: معتقدم منبع اصلی تولید اطلاعات و دانش جدید، فعالیت های پژوهشی است. پژوهش در هر موضوعی به هر گونه ای و در هر سطحی که انجام شود تلاشی منسجم و نظام مند در جهت توسعه دانش موجود در حیطه موضوعاتی است که با آن ها سر و کار داریم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز همچنین عنوان کرد: پژوهش کوششی است برای یافتن بهترین راه کارهای ممکن برای حل مشکلات موجود در عرصه زندگی و در مجموع راهی برای گسترش مرزهای دانش و گشودن افق های تازه برای آیندگان است.

گفتنی است؛ دکتر سهیلا نیک اخلاق در هفته پژوهش سال جاری، در شاخص چاپ حداکثری مقالات در سایت های معتبرISI وPubMed وScopus به عنوان پژوهشگر برتر سال 93 از سوی معاونت توسعه پژوهش و فنآوری دانشگاه علوم پژشکی جندی شاپور اهواز برگزیده و از وی تجلیل شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار