شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
در سال 1388 استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی آشکارا از مخالفین داخلی حمایت نمودند و آنها افراد بی بصیرت و نادان را آموزش دادند که شعار نه غزه و نه لبنان سر دهند و با این اقدام با خط امام و رهبری مقابله نمایند.
امروز نهم دی ماه سالگرد حماسه مردمی وفاداران نظام است که فتنه بزرگ و طراحی شده بوسیله استکبار جهانی ،صهیونیسم و امپریالیسم و عوامل مزدور و دنیا طلب داخلی را خنثی نمود. انتخابات ریاست جمهوری دهم که با شرکت 85 درصد مردم و در نهایت نظم و سلامت برگزار شد و از آن به عنوان برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی می باید یاد نمود با طرح تقلب و اصرار بی منطق و غیر قابل اثبات به وسیله نامزد های شکست خورده خدشه دار و با تحریک گروههائی از مردم راهپیمایی غیر قانونی و شعار الله اکبر در پشت بام ها از جانب مرفهین بی دین و یا افراد فریب خورده شیرینی آن را به کام ها تلخ کردند. موضوع تقلب که از جانب برخی مطرح شد در واقع جفای نابخشودنی بود که نسبت به نظام اسلامی ایران رواشد و این حرکت شیطانی موجب گردید که اعتماد سی سال مردم مورد خدشه قرارگرفت و با این اقدام زشت و پلید برخی از شکست خوردگان دشمنان جای پایی درست شد
در سال 1388 استکبار جهانی  و در راس آن شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی آشکارا از مخالفین داخلی حمایت نمودند و آنها افراد بی بصیرت و نادان را آموزش دادند که شعار نه غزه و نه لبنان سر دهند و با این اقدام با خط امام و رهبری مقابله نمایند.
عوامل بازی خورده و منحرف داخلی که مجموعه ایی از دنیا پرستان ،منافقین ، بهائیان و سلطنت طلب ها بودند در نماز جمعه تهران با کفش ادای نماز خوان ها را در آوردند و در روز قدس که مردم روزه بودند تظاهر به روزه خواری کردند و بدتر از همه اینها در روز ششم دی که عاشورای حسینی بود با اعمال بسیار زشت خیابان ها را به آشوب کشاندند،حسینیه ها و تکایا را آتش زدند و شعارهای ضد انقلابی دادو از حمایت فراوان دشمنان قسم خورده ایران برخوردار شدند. آنها تصور می کردند که می توانند نظام اسلامی را ساقط کنند و کشور را به اجانب بفروشند. اما سه روز بعد یعنی در نهم دی ماه 1388 و بعد ار آنکه فتنه گران با خشونت زیاد در روز عاشورا ماهیت یزیدی خود را به نمایش گذاشتند و همه دیدند که پیوند عمیقی میان فریب خوردگان  داخلی و خارجی و جود دارد حضور میلیونی و با بصیرت مردم که نسبت به امور و رهبری حساسیت فراوان دارند در خیابانها با شعارهای انقلابی آخرین میخ نابودی را بر تابوت فتنه آن سال کوبیدند. مردم ولایتمدار و با بصیرت با این حضور معنا دار و ماندگار ثابت کردند که به انقلاب اسلامی و رهبری پیوندی ناگسستنی دارند.درسص مهم نه دی سال 88 به عناصر ضد انقلاب فهماند که خیال نکنند مردم نسبت به انقلاب و رهبری بی تفاوت هستند،آنها همیشه در صحنه بوده و خواهند بود.ملت ایران در نهم دی بصیرت کامل خود را به نمایش گذاشت و در واقع حماسه نه دی خروشی از جانب مردم علیه فتنه گران بود. اگرچه اقدامات یزید گونه فتنه گران موجب مشکلاتی شد اما حسینیان زمان با حماسه نهم دی درس بزرگی را به آیندگان آموختند که باید همیشه از آن یاد نمود .بی شک درایت ،صبر و هدایت های مقام معظم رهیری نقش کلیدی در خلق این حماسه عظیم داشت. این حماسه بزرگ را همه ساله باید گرامی بداریم و علل و دلایل آن را مرور کنیمتا برای آیندگان درس عبرتی باشد.طبیعی است که دشمنان ما بعد از حماسه نهم دی بیکار ننشسته و سعی می کنند از تجارب تلخ به نوعی استفاده نمایند. بنابراین آنها در آینده سخت تر و پیچیده تر به ایجاد فتنه های جدید مبادرت می نمایند .زیرا شیطان هیچوقت بیکار نخواهد نشست. و ظیفه ماست که همچنان از ارزشهای نظام حمایت نموده و با تمام وجود پیرو رهبر عالیقدر خود باشیم و انشالله برای دفاع از اسلام از زمینه سازان دولت عدالت گستر آل محمد باشیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار