شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
وزیر جهاد کشاورزی گفت:
حجتی عنوان کرد: آب مورد نیاز طرح احیای 550 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان های خوزستان و ایلام به طور کامل قابل تامین است.
شوشان- محمود حجتی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از این طرح در منطقه عطابیه در هویزه خوزستان گفت: ماهیانه چهار هزار هکتار از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری پس از آماده سازی اراضی تحویل کشاورزان می شود که امیدواریم این رقم در ماه های آینده افزایش یابد.

وی ابراز امیدواری کرد با تامین به موقع آب مورد نیاز این طرح و بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز در کمترین زمان ممکن برنامه های هدفگذاری شده در این طرح به سرانجام برسد.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین در خصوص تاثیر شوری آب سد گتوند بر اراضی کشاورزی خوزستان گفت: بهتر است این موضوع از وزارت نیرو پیگیری شود.

نشست مشترک معاون اول رییس جمهوری و نیز وزرای جهاد کشاورزی و نیرو با مسوولان جهاد نصر به عنوان مجری طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبر معظم انقلاب در سایت عطابیه در پنج کیلومتری هویزه خوزستان برگزار شد.

معاون اول رییس جمهوری صبح پنجشنبه در دومین روز از سفر خود به خوزستان از روند اجرایی طرح ۵۵۰هزار هکتاری اراضی کشاورزی مصوب سفر سال ۱۳۷۵رهبر معظم انقلاب به خوزستان دیدن کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار