شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
مدیر مسول محترم پایگاه خبری شوشان

سلام علیکم

احتراما در روزهای گذشته خبری باعنوان " احمدی نژاد و سیاست یک بام و دو هوا" در پایگاه خبری شوشان منتشر گردید و در آن به فعالیت شورای تببین و حضور نمایندگان دکتر محمود احمدی نژاد در نشست های انتخاباتی اشاره شده است. که این شورا طی بیانیه پیوستی صحت این خبر را تکذیب کرده ؛و حسب اخلاق رسانه ای انتظار دارد بیانیه ی شورای تبیین آرمانهای انقلاب و بازخوانی خط امام و رهبری را منتشر نمایید.
باتشکر وتقدیم احترام 
روابط عمومی شورای تبیین آرمانهای انقلاب و بازخوانی خط امام و رهبری استان خوزستان

"بیانیه شورای تبیین گفتمانی انقلاب اسلامی وبازخوانی خط امام ورهیری"

بسم الله الرحمن الرحیم

با حمد بیکران الهی و عنایات حضرت ولیعصر (عج) شاهدیم که در سی و هفتمین سال از طلوع نظام مقدس جمهوری اسلامی گروهها و احزاب مختلف سیاسی در جهت افزایش مشارکت عمومی در انتخابات پیش رو بمنظور رقم زدن حماسه سیاسی دیگری بر صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی در حال تلاش و تکاپو هستند که از جمله این فعالیتها تشکیل جلسات اصولگرایان استان برای هماهنگی انتخابات پیش رو میباشد.

نظر به انعکاس برخی اخبار نادرست پیرامون شرکت و حضور نمایندگان "شورای تبیین آرمانهای انقلاب و بازخوانی خط امام و رهبری استان" در این جلسات و ائتلاف های انتخاباتی ضمن آرزوی توفیق برای همه کاندیداها و تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو و توجه به فرامین رهبری معظم انقلاب در این خصوص، بدینوسیله اعلام میگردد هیچ یک از اعضای این شورا در جلسات مذکورحضور نداشته اند و حضور احتمالی برخی مدیران استانی دولت های نهم و دهم در این گونه نشست ها نیز هیچ منشا و اعتبار تشکیلاتی ندارد و مربوط به این شورا نمیباشد.

مجددا تاکید میگردد شورای بازخوانی خط امام و رهبری که تنها تشکیلات تحت نظر دکتر احمدی نژاد در استان خوزستان است
بر اساس اهداف و رسالت های تعیین شده تنها وظیفه و ماموریت خود را تبیین اندیشه و آرمان انقلاب اسلامی و بازخوانی خط نورانی حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در قالب فعالیتهای فرهنگی و اندیشه ای میداند و اکیدا هیچگونه فعالیت انتخاباتی نخواهد داشت.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

"شورای تبیین آرمانهای انقلاب و بازخوانی خط نورانی امام و رهبری استان خوزستان
مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
comment
0
0
comment شوشان جان اطلاعات دقیق تری از این شورا منتشر کن
کی هستن چکار میکنن
رابطه شون با جریان انحرافی چیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار