شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۵

 

شوشان : مدیر عامل شرکت ملی حفای ایران در مراسم تجلیل از متخصصان حفاری ایران در اجرای فاز 9 و 10 پارس جنوبی افتتاح آن را از افتخارات متخصصان ایرانی دانست و گفت : ارثی که برای ملی حفاری به یادگار گذاشته اند به یاد ماندنی است و در تاریخ ثبت خواهد شد.

به گزارش شوشان ، وی در ادامه بر ضرورت توجه به نیروی انسانی اشاره و خاطر نشان کرد: نیروی انسانی باید به دور از نگرش سیاسی و باند بازی فعالیت کند و مفسر عدالت باشد.

حیدر بهمنی همچنین در ادامه گفت: عده ای از دخیل کردن برخی پیمانکاران در این پروژه ممانعت کرد و حتی برای من اخطار کتبی نیز از وزارت کشور صادر کردند اما من قبول نکردم و گفتم این فرد یکی از مهندسین قوی در دریا است و من حتما به او در این پروژه کار می دهم و در آخر گفتند با او شریک است.

بهمنی ادامه داد : من نفهم ترین فرد و بیسواد ترین فرد مجموعه هستم اما میدانم این جوانان از ما درس غیرت و مردانگی و دانش فنی می آموزند .افراد تنگ نظر می روند دنبال کسانی که نکات منفی دارند اما ما دنبال نکات مثبت بچه ها رفتیم و کشف شان کردیم و این عزت را شهدا به ما دادند و من به عنوان یک مدیر عامل باید اینقدر اختیارات داشته باشم که به هرکدام یک خانه بدهم اگر مسئولین این اعتقاد را داشته باشند.

وی گفت : باید یاد بگیریم همدیگر را تحمل کنیم اگر کسی از ما قوی تر است قبول کنیم که از ما جلوتر است تا به نتیجه برسیم. اما ما همانطور که نمیدانیم بچه های جنگ چطور خرمشهر را آزاد کردند نمیدانیم فاز 9 و 10 پارس جنوبی چگونه حفاری شد.

وی در ادامه عنوان کرد: در این مدت 6 ساله و از زمان افتتاح پروژه مشکلات و سدهای زیادی بر سر راه ما بود . حتی در مرحله مناقصه تعدادی از شرکت های خارجی به دلیل تحریم های بانکی از شرکت در مناقصه پرهیز کردند و بسیاری از شرکت ها آرزو داشتند که حفاری ایران در این پروژه شکست بخورد اما خوشبختانه امروز توانستیم با حفر 24 حلقه چاه با تجهیزات و متخصصان داخلی برای اولین بار آن را به اتمام برسانیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار