شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به خوزستان
در حال پیگیری این موضوع هستیم و مردم بدانند با وجود اینکه هوا بهتر شده اما این امر در اولویت موضوعات برای ما قرار دارد.
معصومه ابتکار صبح امروز با ورود به خوزستان در جمع خبرنگاران در فرودگاه اهواز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت مدیریت و کنترل کانون‌های گرد و غبار است و در این زمینه دولت همه تلاش خود را به‌کار بسته است.

وی افزود: مطالعات کانون‌های گرد و غبار به اتمام رسیده و عملیات اجرایی با همکاری سازمان جنگل‌ها آغاز شده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه امروز نیز همراه با هیئتی از معاونان وزرا به خوزستان آمده و بازدیدها و جلساتی خواهیم داشت تا مردم بدانند موضوع گرد و غبار را فراموش نکرده‌ایم تصریح کرد: در حال پیگیری این موضوع هستیم و مردم بدانند با وجود اینکه هوا بهتر شده اما این امر در اولویت موضوعات برای ما قرار دارد.

ابتکار ادامه داد: در جلسه امروز، آلودگی هوا ناشی از فعالیت‌های نفتی و سوخت فسیلی، احیای تالاب‌ها به ویژه هورالعظیم و شادگان، مسئله احیای کارون که مورد توجه دولت و شورای عالی آب بوده و طرح‌ها و برنامه‌ها برای بهبود وضعیت زیست محیطی خوزستان بررسی و مطرح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: احیای کارون و موارد خوبی در این زمینه به تصویب رسیده ضمن اینکه شورای حفاظت کیفی کارون به ریاست استاندار خوزستان نیز فعال بوده است.

 این ششمین سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به خوزستان در دولت یازدهم است، در این سفر پنج نفر از معاونان وزرا و مدیران ارشد کشور وی را همراهی می‌کنند.

شوشان - مبنای خانم ابتکار برای اینکه می گوید هوا خوب شده چیست؟ آیا ایشان آماری دارند یا مستنداتی لطفا ارائه نمایند تا ما هم بدانیم که این گردوخاک های گاه وبیگاه خیالات است این تنگی تنفسی توهم است و این مراجعات به بیماران ریه و تنفسی که روز به روز در حال ازدیاد است از نداشتن سرگرمی و محل تفریح مردم به بیمارستانها و مطب پزشکان مراجعه می نمایند . خانم ابتکار اوج این گرد وخاک ها در ایام گرم سال وخشک است نه اینروزها که نعمت الهی باران نازل شده و گردوخاک ها را تا حدودی خوابانیده است نکند بارش باران ناشی از جلسات و عملکرد سازمان مطبوع شماست که هوا را بهتر نموده است .لطفا بعنوان شخص اول محیط زیست کشور حرفهای خود را مستند و از روی آمار بزنید و با مطالعه تقویم ببینید چه وقت اوج این گردوخاک ویا گردوغبار می باشد بعد منت سر مردم بگذارید که((مردم بدانند با وجود اینکه هوا بهتر شده اما این امر در اولویت موضوعات برای ما قرار دارد.)) نخیر خانم ابتکار هوا بهتر نشده شما فصل را اشتباه گرفته اید.حال بگذریم از مرگ و میرهای ناگهانی جوانان و میانسالان و اضافه  شدن آمارسرطانها ی  و بیمایهای لاعلاج خوزستان از چیست؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار