اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۷۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
سید خلف موسوی:
حرکت حسینی امروزه قالب تشیع را به همه نقاط جهان رسانده است، شهادت آیت‌الله نمر برای ما افتخار است
سیدخلف موسوی در مراسم تجلیل از خادمان حسینی(ع) که 14 دی‌ماه برگزار شد، با اشاره به اعدام شیخ نمر به دست حکام فاسد آل‌ سعود اظهار کرد: آل‌ سعود به شکل جعلی در اين كشور ساكن شده‌اند و این کشور را غصب کرده و در آن اختناق ایجاد کرده‌اند.

وي با اشاره به همکاری شورای شهر در سال جاري نيز برای خدمت به زائران حسینی(ع) گفت: بنا به شهادت مسئولان کشور، مرز چذابه در این ایام بهترین مرز در زمینه تردد زائران بوده است.

موسوي با بيان اينكه مردم ايران و عراق خالق حماسه اربعين حسيني هستند، افزود: مردم عراق با همه داشته‌هایشان از زائران پذیرایی می‌کنند.

شهردار اهواز با بیان اينكه جاده حمیدیه ـ چذابه به نام طریق‌الحسین ماندگار شده است، عنوان كرد: مردم پيش از اين نیز به این مسیر طریق‌الحسین می‌گفتند.

به گزارش ایسنا؛ زیبا صالح‌پور، عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این مراسم ضمن محکوم کردن حرکت ظالمانه رژیم سرسپرده آل‌سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر گفت: قطعا خون این شهید زمینه نابودی ظالمان را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: احیای نهضت حسینی طی اعصار پرتلاطم تاریخ تشیع همواره به صورت حرکت خودجوش و مردمی از سوی محبان سیدالشهدا(ع) و همراهی علمای بلاد همواره صورت گرفته است و این سنت نیک میان شیعیان جاری و زنده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بيان اينكه حرکت حسینی حرکت احساسی و سکون نیست بلکه عقلایی و ایستادگی است، گفت: این حرکت فقط صرف شور و عزاداری نیست بلکه تاریخ ثابت کرد که شیعه با عزاداری برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش ایسنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم سواری، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این مراسم گفت: حرکت حسینی حرکت احساسی و سکون نیست بلکه عقلایی و ایستادگی است. این حرکت فقط صرف شور و عزاداری نیست بلکه تاریخ ثابت کرد که شیعه با عزاداری برنامه‌ریزی می‌کند و علمای ما با این حركت سنتی فتح‌های بزرگ را به انجام رسانده‌اند.

سواری با بيان اينكه حرکت حسینی امروزه قالب تشیع را به همه نقاط جهان رسانده است، گفت: شهادت آیت‌الله نمر برای ما افتخار است ضمن آنکه اینها شمارش معکوس خود را مشخص کرده‌اند و افرادی که در عراق و سوریه طرفدار اینها هستند مأیوس شده‌اند.

همچنین، مسلم رحیمی، رئیس صدا و سیمای مرکز خوزستان در این مراسم گفت: نام و حرم امام حسین(ع) هدایتگر است. چه آل‌ سعود باشند و چه نباشند و چه آمریکا برجام را بر هم زند یا نزند راه ما راه دیگری است. امروزه آنچه دشمن می‌خواهند تفرقه و ايجاد اختلاف است. اهل سنت واقعی محب اهل‌ بیت(ع) هستند و آنانی هستند که در اربعین در کنار ما بودند.

وي گفت: آیت‌الله نمر مرکز تبلیغی به راه انداخت که میان شیعه و سنی وحدت ایجاد کند اما آن‌ها از چیز دیگر می‌ترسند که اجدادشان ابوسفیان‌ها و ابولهب‌ها می‌ترسيدند.

رئیس صدا و سیمای مرکز خوزستان در پایان سخنان خود در این زمینه بر امر برنامه‌ريزي پيرامون اربعین 95 از هم‌اکنون تأكيد كرد.
                        



                                     
  
  



 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
comment
0
0
comment گزارش خوبی بود از اقدامات شورا وشهرداری ولی بنده سوالی دارم میگم نمیشه یکی از درسهای این شور حسینی رسیدگی به وضع خیابونهای اهواز باشه که با هر بارندگی تبدیل به دریاچه میشوند و یا اینکه شهرداری تا تونست تغییر کاربری داد به املاک و شهر رو کرده یک دکون به تمام معنا و انچه هم باقی مونده در تسخیر دست فروشها و وانتیها و...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار