شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۷۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
علیرضا عبدالله نژاد- سردبیر پایگاه خبری شوشان

 رسانه ها به عنوان زبان گویای افکار عمومی نقش بی بدیلی در ساماندهی امور مطابق با خواست و نیاز مردم دارند و این جایگاه به ویژه در مدیریت شهری به دلیل ارتباط مستقیم خدمات شهری با آسایش مردم، تعیین کننده تر است.

رسانه ها خواسته ها و مطالبات مردم را به مدیران شهری منعکس کرده و از سویی اقداماتی که از سوی مسئولان انجام می شود را برای اطلاع مردم منتشر می کنند و آگاهی مردم از اقدامات صورت گرفته، باعث جلب مشارکت و همکاری بیشتر آنان در ساماندهی امور شهر شده و توسعه شهری را به دنبال می آورد.

رسانه ها دیده بانی صادق برای تحقق خواسته های مردم هستند و در این مسیر از وظایف نظارتی خود نیز بهره می گیرند و مدیران شهری نیز نه تنها نباید انجام این وظیفه از سوی رسانه ها را مخل عملکرد خود بدانند، بلکه باید به این حقیقت واقف باشند که اقدامات رسانه مکمل خدمات آنان خواهد بود.

در صورتی که مدیران شهری بتوانند از ظرفیت رسانه ها به شکل درست بهره گیری کنند، حل مشکلاتی که در کلانشهری نظیر کلانشهر اهواز کم هم نیست، با سرعت بیشتری تحقق خواهد یافت.

نقدها و سوالاتی که از سوی خبرنگاران رسانه ها از مدیریت شهری مطرح می شود، در حقیقت انعکاس مطالباتی است که مردم آنها را با رسانه ها به عنوان امین خود مطرح می سازند و توجه به آنها نقش مهمی در ایجاد شهری آرام با تامین حداکثری آسایش مردم دارد.

رسانه های استان خوزستان بارها تعهد خود برای کمک به مسئولان به ویژه مدیران شهری برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم را به اثبات رسانده اند و در این بین پایگاه خبری شوشان به دلیل جایگاهی که به عنوان یکی از تاثیرگذارترین رسانه های است دارد، با تعهد بیشتری انجام این وظیفه را دنبال می کند.

پایگاه خبری شوشان تعامل مستقیم با مدیران شهری به ویژه شهردار محترم کلانشهر اهواز و  اعضای محترم شورای شهر و دیگر مدیران شهری را برای اطلاع رسانی شفاف از اقدامات صورت گرفته و بررسی حل نارسایی های موجود دنبال می کند و به همین جهت برای بررسی همین موضوعات از مدیران شهری برای حضور در میزگردی در شوشان دعوت به عمل آورد.

 بر این اساس همواره آماده ایم تا میزبان مدیران گرانقدر شهری باشیم تا مسایل و مشکلات شهری را مرور و تا حد صورت امکان راهکارهای حل آنان را بررسی کنیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
comment
0
0
comment پیشنهادبسیار خوبی است. احسنت بر برادرفرهیخته جناب عبدالله نژاد
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
comment
0
0
comment پیشنهادبسیار خوبی است. احسنت بر برادرفرهیخته جناب عبدالله نژاد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
comment
0
1
comment خودت هیچ اعتقادی به این حرفها نداری ..
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار