شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۷

سه مرکز پزشکی تصویر برداری هسته ای،بخش مراقبتهای ویژه کودکان و مرکز آنکولوژی در مجموعه بیمارستان بزرگ دزفول (گنجویان) به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه خبری دز ،  دکتر عبدالرحیم صائمی در گفتگو با خبرنگاما اظهار داشت:مرکز تصویربرداری پزشکی هسته‌ای در زمینی به مساحت ۳۷۵ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال احداث گردیده است.

وی افزود :این مرکز تنها مرکز پزشکی هسته‌ای در شمال استان خوزستان است که میتواند علاوه بر ارائه خدمات به مردم شمال خوزستان، استان‌های همجوار را نیز تحت پوشش قرار دهد.

رئیس دانشکده پزشکی دزفول در خصوص مرکز مراقبتهای ویژه کودکان NICU گفت: این بخش نیز در بیمارستان بزرگ دزفول(دکتر گنجویان)با  اعتباری بالغ بر ۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال ساخته مرد بهره برداری قرار گرفته است.

صائمی خاطر نشان کرد: بخش انکولوژی نیز برای بیماران خاص(سرطانی) در محلی به مساحت یکصد متر مربع  و با صرف هزینه ای بالغ بر ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال در فضایی به مساحت ۱۰۰ متر مربع احداث گردیده است.

با توجه به اینکه تعداد بیماران مبتلا به سرطان زیاد است و برای درمان این بیماران به تجهیزات و امکانات خاصی نیاز است، وجود چنین بخشی در دزفول ضروری است.

صائمی گفت: ۲۳ مورد انواع دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان نیز با اختصاص اعتباری معادل ۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال خریداری شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار