اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
تاکنون بیشتر مواد فروشان حرفه‌ای دستگیر شده‌اند و پیگیری جهت متلاشی کردن سایر سوداگران مرگ، نیز در دستور کار قرار دارد و امیدواریم پس از شناسایی و دستگیری، آنها را بسزای اعمال ننگین‌شان برسانیم.
دادستان زابل خبر داد: باند زلیخا دهمرده با کارهای اطلاعاتی و عملیاتی متلاشی شد.

ابوالفضل نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، باند زلیخا دهمرده را یکی از مهم‌ترین باندهای موادمخدر در منطقه دانست و افزود: در بحث مبارزه با مواد مخدر، به یاری خدا فروشندگان مواد مخدر را در سطح زابل شناسایی و بیشتر آنها تا این لحظه دستگیر شده‌اند.

دادستان زابل با اشاره به شهادت، دادستان موسی نوری، از وی با عنوان شهید راه عدالت یاد کرد و گفت: این شهید بزرگوار جانش را به خاطر مبارزه با توزیع کنندگان موادمخدر و سوداگران مرگ تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

نجفی ادامه داد: تاکنون بیشتر مواد فروشان حرفه‌ای دستگیر شده‌اند و پیگیری جهت متلاشی کردن سایر سوداگران مرگ، نیز در دستور کار قرار دارد و امیدواریم پس از شناسایی و دستگیری، آنها را بسزای اعمال ننگین‌شان برسانیم.

وی با بیان این که اگر مشکلات اقتصادی و ریشه‌های آن برطرف بشود یقیناً این منطقه یکی از آرام‌ترین مناطق کشور خواهد شد، گفت: اگر این امر محقق شود، یقیناً این منطقه کم جرم و جنایت‌ترین مناطق کشور خواهد بود، زیرا بیکاری و فقر از جمله مشکلاتی است که باعث بروز خیلی از معضلات در جامعه می‌شود.

وی در ادامه ضمن ابراز گلایه‌مندی از برخی نگاه‌های منفی‌ نسبت به استان سیستان و بلوچستان و منطقه زابل، گفت: متاسفانه به خاطر معرفی غلط و تبلیغات سوء، چهره مظلوم استان به خصوص منطقه سیستان، در اذهان عمومی جامعه به ناحق، ناامن و خشن معرفی شده است.

نجفی افزود: استان سیستان و بلوچستان از لحاظ درصد جرائم، در رده‌های آخر قرار دارد و به نسبت جمعیت، منطقه سیستان به نسبت بسیاری از مناطق کشور درصد پائینی از آمار جرم و جنایت را دارد.

وی ادامه داد: پرونده‌های سرقت و مواد مخدر تقریبا بیشترین آمار را در کشور به خود اختصاص داده است و تنها مربوط به این استان و یا این منطقه نمی‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار