شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۸

ريیس اداره كتابخانه‌های عمومی امیدیه از احداث قرائت‌خانه‌ای در پارك دانشجو خبر داد.

فرح شيرعلي گفت: شهردار امیدیه در جلسه انجمن كتابخانه‌های عمومی این شهرستان متعهد شد قرائت‌خانه‌ای ‌‌به مساحت 100 مترمربع در پارك دانشجو این شهرستان احداث كند و به كتابخانه‌های عمومی تحویل دهد.

لامی‌زاده، فرماندار و رییس انجمن كتابخانه‌های عمومی،  نيز در این جلسه گفت: بدون شك هرچه در مسایل فرهنگی هزینه كنیم هزینه نیست بلكه سرمایه‌ای كه به رشد و بالندگی جامعه كمك می‌كند. توسعه كتابخانه‌های عمومی و اعتلای فرهنگ مطالعه و كتاب‌خوانی از اولویت‌های فرهنگی در شهرستان است و كتابخانه‌های عمومی باید محور توسعه همه جانبه باشند.

لامی‌زاده اظهار امیدواری كرد با همكاری اعضای انجمن تحولی در زمینه كتابخانه‌های عمومی و ارتقای فرهنگ كتاب‌خوانی و مطالعه در شهرستان ایجاد شود.

در این جلسه مصوب شد شهرداری امیدیه برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی برنامه‌های اداره كتابخانه‌های عمومی و مسابقات فرهنگی بیلبوردهای خود را در سطح شهرستان در اختیار اداره كتابخانه‌های عمومی قرار دهد تا تمامی فعالیت‌های آن به طور وسیع و عمومی اطلاع‌رسانی شود.

همچنین ادارات باید ایستگاه‌های مطالعه كوچكی در سطح ادارات برای ساعات بیكاری كارمندان و مراجعه‌كنندگان به دستگاه‌های اجرایی ایجاد كنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار