شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
رئیس دانشکده توانبخشی از برگزاری اولین کنگره ملی علوم حرکت بالینی با هدف توسعه شبکه ارتباطی بین محققین حوزه های مختلف علوم حرکت بنیادی و بالینی در بهمن ماه سال جاری خبر داد

دکتر محمد جعفر شاطر زاده رئیس دانشکده توانبخشی از برگزاری اولین کنگره ملی علوم حرکت بالینی در بهمن ماه سال جاری خبر داد و افزود: این کنگره با هدف دست یابی به زبانی مشترک از حرکت  و نقش آن در سلامت، آگاهی بخشی در مورد تازه­ ترین تحقیقات در حوزه­ های مختلف علوم حرکت و جهت گیری آینده پژوهش­ های این حوزه برگزار خواهد شد.

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این کنگره ملی می توان به توسعه شبکه ارتباطی بین محققین حوزه­ های مختلف علوم حرکت بنیادی و بالینی اشاره نمود.

شاطر زاده ضمن بیانمحورهای اولین کنگره ملی علوم حرکت بالینی، گفت:تشخیص، ارزیابی و درمان اختلالات حرکتی انسان، بیومکانیک، پاتوبیومکانیک حرکت و ارگونومی، کنترل و یادگیری حرکت، علوم اعصاب و توانبخشی سیستم عصبی، حرکت، تعادل و شناخت در سالمندی، تکنولوژی توانبخشی حرکتی و توانبخشی مجازی و اختلالات حرکتی گفتار از مهمترین محورهای برگزاری این کنگره می باشند.

رئیس دانشکده توانبخشی ادامه داد: در صدد هستیم اولین کنگره ملی علوم حرکت بالینی را 27 لغایت 29 بهمن ماه جهت متخصصین و دانشجویان رشته های علوم توانبخشی، تخصصي پزشکی مرتبط، بیومکانیک و پاتوبیومکانیک، مهتدسی پزشکی و مکاترونیک، علوم اعصاب و کنترل حرکت، تربيت بدني و علوم ورزشي و طراحان، سازندگان ابزارهای کمک حرکتی و توانبخشی و نیز طراحان برنامه های نرم افزاری ارزیابی حرکت و توانبخشی مجازی، ربات های توانبخشی برگزار نمائیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با حضور فعال اساتید و دانشجویان در این کنگره شاهد استمرار سالیانه این کنگره در سطح بین ­المللی باشیم.

شایان ذکر است مهلت ارسال خلاصه مقالات در این کنگره تا 19 دی ماه 94 می باشد و علاقمندان میتوانند جهت دریافت اطلاعات و ثبت نام به آدرس"
http://chms-rehab.ajums.ac.ir " مراجعه نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار