شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از حذف دریافت فاکتور هنگام تسویه مالی كليه طرح‌هاي تحقيقاتي و پايان‌نامه‌هاي مصوب دانشگاه خبر داد

معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از حذف دریافت فاکتور هنگام تسویه مالی كليه طرح‌هاي تحقيقاتي و پايان‌نامه‌هاي مصوب دانشگاه خبر داد.

دکتر نادر صاکی در این خصوص گفت: با توجه به اينكه مجري مسئول طرح‌هاي تحقيقاتي، طبق قرارداد منعقده با معاونت توسعه پژوهش و فناوري، موظف به ارائه صورت هزينه‌هاي طرح تحقيقاتي مي‌باشند، به منظور تسهيل در تسويه حساب طرح‌هاي تحقيقاتي و پايان‌نامه‌هاي مصوب دانشگاه، با پيشنهاد اين معاونت و موافقت هيئت رئيسه دانشگاه مقرر گردید معاونت توسعه پژوهش و فناوري دانشگاه نسبت به تأييد صورت هزينه‌هاي قطعي ارائه شده توسط مجري، مطابق با قرارداد منعقده و بدون نياز به ارائه فاكتور توسط مجري، اقدام نمايد.

صاكي در پايان خاطر نشان كرد كه هزينه‌هاي اموالي، از اين قاعده مستثني بوده و مجريان طرح های تحقیقاتی و پایان نامه های دانشگاه موظف به ارائه فاكتور جهت این هزینه ها می باشند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
comment
0
0
comment آقای دکتر صاکی اقدامات استثنایی و خوبی انجام می دهند که شایسته تشکر و قدردانی می باشد که امیدواریم در جهت افزایش کیفیت کارها قدمهای بیشتری برداشته شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار