اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
معاون درمان دانشگاه: سیستم اطلاعات بیمارستانی در تامین منابع مالی دانشگاه و کسب حداکثری درآمدهای قانونی نقش بسزایی داشته و می توان از توانمندی های بالقوه این سیستم در حوزه های بهداشتی،درمانی، آموزشی و پژوهشی در آینده استفاده نمود

به گزارش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، نشست كارگروه ارتقاء سیستم اطلاعات بیمارستانی (HIS) دانشگاه به منظور ارتقاء و بهینه سازی عملیات کاربری این سیستم در بیمارستان های تابعه دانشگاه با حضور دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه، دکتر میثم معزی مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی و مسئولین و کارشناسان ستادی معاونت درمان دانشگاه در محل سالن جلسات این معاونت برگزار گردید.

در این نشست دکتر نظری با بیان اهمیت و جایگاه سیستم اطلاعات بیمارستانی در تامین منابع مالی دانشگاه و کسب حداکثری درآمدهای قانونی اظهار امیدواری کرد که بتوان از توانمندی های بالقوه این سیستم در حوزه های بهداشتی،درمانی، آموزشی و پژوهشی در آینده استفاده نمود.

وی برگزاری این نشست را در جهت مصوبات کمیته سیاستگذاری طرح تحول سلامت دانشگاه مبنی بر مشارکت جمعی مدیران و کارشناسان معاونت های مختلف دانشگاه در بازنگری، اصلاح و توسعه سیستم اطلاعات بیمارستانی و ارائه برنامه زمانبندی جهت انجام اقدامات اساسی برشمرد و گفت: لازم است جهت استفاده از این سیستم  به نقایص احتمالی موجود در سیستم، کنترل دسترسی ها و آموزش کاربران توجه جدی نمود.

نظری در پایان به نقش کارکنان در تولید و ثبت داده های صحیح اشاره کرد و گفت: در صورت نیاز در فرآیندهای جاری، باید بازنگری های لازم را انجام دهیم.

در خاتمه حاضرین نظرات خود را مطرح و مقرر شد نمایندگان واحدها، انتظارات واحدهای مربوطه را جهت ارتقاء سیستم در جلسه آینده اعلام نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار