اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان ناجا، گفت: نظام جمهوری اسلامی از جمله نظام هایی است که با معنویت همراه است و این امر می طلبد انسان برای رسیدن به کمال و تقوای الهی تلاش کند.
جای تاسف است که در جامعه اسلامی موضوع قاچاق وجود دارد و معلوم نیست این مسئله در دست چه کسانی است و فورا باید برای رفع این پدیده شوم فکر اساسی کرد.

 به گزارش مشرق، آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان ناجا، گفت: نظام جمهوری  اسلامی از جمله نظام هایی است که با معنویت همراه  است و این امر می طلبد انسان برای رسیدن به کمال و تقوای الهی تلاش کند.

این مرجع تقلید با بیان این که درآخرالزمان علم از همه مناطق برچیده می شود و مردم، اسلام را از شهر قم می شنوند، بیان داشت: همین مسئله مایه دلگرمی است، لذا باید قدراین نعمت را دانست و شکرگزار آن بود.

وی با تاکید براینکه اگرانسان قدردان نعمت خدا نباشد، دچار خسران خواهد شد، افزود: تجربه نشان داده هر زمانی قدر نعمت را ندانسته و شکرگزار نبودیم، آن نعمت را از دست داده ایم.

این مرجع تقلید با اشاره  به اینکه  یکی ازنعمت های الهی، پیروزی انقلاب بوده اظهار داشت: ولایت فقیه از ارکانی انقلاب است  که به مردم عزت، استقلال و آزادی داد و جامعه را از حقارت بیرون آورد.

آیت الله نوری همدانی یکی از مشکلات اساسی انقلاب های منطقه را نبود ولی فقیه عادل و مجاهد دانستند و گفت: ولایت فقیه رکنی تأثیرگذار در جامعه اسلامی است و با حرکت خود موجب بیداری مردم منطقه شده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خدمت به نظام جمهوری اسلامی از با ارزشترین خدمت ها است، خطاب به پرسنل نیروی انتظامی بیان داشت: خدمت شما در موضوعات مختلف بسیار مقدس است و نوعی عبادت محسوب می شود.

وی به مسئله قاچاق هم اشاره کرده و ابراز داشت: جای تاسف است که در جامعه اسلامی موضوع قاچاق وجود دارد و معلوم نیست این مسئله در دست چه کسی است، لذا باید فوراً برای رفع آن فکری کرد.

وی افزود: استکبار ستیزی یکی از ظرفیت های انقلاب اسلامی است، زیرا انقلاب باعث شد تا جامعه اسلامی در مقابل دشمن بیدار شده و به مبارزه به عوامل آن بپردازند.

آیت الله نوری همدانی در پایان با تاکید بر اینکه گزینه نظامی از طرف ایران اسلامی هم روی میز است، گفت: در مرحله اول گزینه ما ایمان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و در صورت تهدید غرب و استکبار جهانی گزینه نظامی از طرف جمهوری اسلامی ایران روی میز است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار