شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۹۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
معاون نیروی انسانی استانداری خوزستان:
جمال عالمی نیسی : فرایند جذب نیروی جدیددو تا سه سال طول می کشد هنوز 192 نفر از مرحله دوم جذب آزمون استخدامی 92 جذب دستگاه های اجرایی نشده اند که فرایند آزمون جدید برای استخدام 105 در خوزستان آغاز شد.
 معاون نیروی انسانی استانداری خوزستان گفت: فرآیند جذب نیروی جدید برای دستگاه های اجرایی خوزستان ، دو تا سه سال طول می کشد.

معاون نیروی انسانی استانداری خوزستان: فرایند جذب نیروی جدیددو تا سه سال طول می کشد
هنوز 192 نفر از مرحله دوم جذب آزمون استخدامی 92 جذب دستگاه های اجرایی نشده اند که فرایند آزمون جدید برای استخدام 105 در خوزستان آغاز شد.

جمال عالمی نیسی چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این آزمون با پیش بینی ظرفیت دستگاه های اجرایی در سال های آینده انجام می شود که فرایند آزمون و گزینش نیز زمانبر است.

وی افزود: تا آن زمان مرحله دوم جذب آزمون 92 هم انجام شده است.

وی گفت: اقدام برای جذب این نیروی جدید ، نیاز دستگاه های اجرایی خوزستان بوده که به سازمان برنامه ریزی این استان اعلام شد.

ثبت نام در دومین آزمون استخدامی متمرکز 18 دستگاه اجرایی کشور از 20 دی از طریق سامانه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و تا 26 دی ادامه دارد.

این آزمون با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در روز جمعه 21 اسفند 94 برگزار می شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
comment
0
1
comment جناب آقای عالمی نیسی سلام علیکم ؛
اگر حرف های بنده به سمع و نظر جنابعالی و سایر همکارانتان می رسد به استحضار میرسانم نیروهای قراردادی در سایر دستگاه های استان و همچنین مجموعه استانداری و سایر فرمانداری ها و بخشداری های تابعه وجود دارند که سالهای سال است که طعم تبعیض در پرداخت حقوق و مزایا را می چشند . به عنوان مثال در بین این نیروها ، افرادی هستند که دارای تحصیلات دانشگاهی در مقاطع مختلف تحصیلی هستند که از نظر تجربه و نیز سابقه کاری نسبت به نیروهای جدیدالورود در سطح بالاتری قرار دارند ولی به دلیل قراردادی بودن مزایا و حقوق کمتری دریافت می نمایند و در امر ارتقاء جایگاه و رتبه و سایر امور که منجر به بهبود وضعیت حقوق و مزایای شغلی می گردد ، محروم می باشند . در بین این نیروها ، افرادی هستند که با سوابق نزدیک به بیست سال و یا نزدیک به پانزده سال وجود دارند که با توجه به بالا رفتن سن آنها ، عملاً نمی توانند در هیچ آزمون استخدامی شرکت نمایند و از سویی در اسفند ماه سال 92 دیوان عدالت اداری دستور به اولویت جذب نیروهای قراردادی به شرط شرکت در آزمون استخدامی داده ولی تاکنون هیچگونه اقدامی به منظور تسهیل روند کارگیری این نیروها نه فقط در استانداری خوزستان بلکه سایر دستگاهها و داویر دولتی استان نشده است .
لذا می طلبد اقدام جدی در راستای حل این مشکل از سوی آن معاونت محترم جهت بهبود وضعیت این نیروها برای تبدیل روحیه یأس به امیدواری صورت پذیرید .
با تجدید احترام و تشکر فراوان و آرزوی سلامتی و بهروزی برای همه خادمان واقعی ملت عزیز و کشور سرافرازمان ؛ ایران اسلامی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
comment
0
2
comment چرا نیروهای قراردادی را با آزمون استخدام نمیکنید.
چرا بعضی دستگاهها سرخود نیرو استخدام میکنند؟؟؟
comment
حامد خرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
comment
0
1
comment آقای عالمی سلام
شما اگر وقت خود را در حوزه معاونت نیروی انسانی به جای سوسنگرد و بازارچه متمرکز نمایید یقینن اتفاقات بهتری رخ خواهد داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار