اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
در گفتگو با شهردار هفتکل مطرح شد:
از دیگر پروژه ها که به صورت روزانه در شهر صورت می گیرد موضوع جدول گذاری و کفپوش گذاری است که امیدواریم با تامین اعتبارات که متاسفانه هنوز در سال جاری اتفاقی بابت این موضوع رخ نداده بتوانیم پروژه ها را به نتیجه مناسب برسانیم.
                 

شوشان- مهندس حامد رضایی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری شوشان گفت: یکی از مهمترین دیدگاه های ما در شهرداری  هفتکل ایجاد امید به زندگی در میان مردم است و قطعا باید برای امید به سراغ زیباسازی شهری و عمران شهر برویم و اینکه شهروندان احساس کنند شهر در حال تغییر و تحول است.
وی ادامه داد: از این رو 2 پروژه بسیار مهم و شاخص در شهر ما کلید خورده و امیدواریم بتوانیم به زودی آنها را تحویل دهیم که منوط به ورودی های شهر از سمت اهواز و از سمت نفت سفید و همچنین اجرای سایبان های بازار مرکزی می باشد.
شهردار هفتکل بیان داشت: از دیگر پروژه ها که به صورت روزانه در شهر صورت می گیرد موضوع جدول گذاری و کفپوش گذاری است که امیدواریم با تامین اعتبارات که متاسفانه هنوز در سال جاری اتفاقی بابت این موضوع رخ نداده بتوانیم پروژه ها را به نتیجه مناسب برسانیم.
رضایی تصریح کرد: هر پروژه ایی که در سال جاری در حال انجام است با درامدهای داخلی شهرداری به نتیجه رسیده است و بعضا برخی پروژه ها را هم به صورت قرضی انجام داده ایم و به پیمانکاران بدهکار هستیم و امیدواریم مسئولین با پرداخت به موقع اعتبارات دست ما را در این زمینه بگیرند، اما وقتی هدف ما ایجاد امید به زندگی در مردم است باید به فکر زیباسازی و عمران شهر باشیم.
وی گفت: به عقیده من ورودی شهرها همانند ویترین یک مغازه می باشند، از این رو هر خریداری وقتی تصمیم دارد برای خرید به یک مغازه برود ابتدا ویترین مغازه را نگاه می کند و در صورت زیبایی ویترین به مغازه مراجعه می کند، پس ویترین شهر ما ورودی ها هستند و باید این پروژه به نتیجه برسد و خدا را شکر با توجه به اعتباراتی که داشته ایم توانسته ایم کارها را به خوبی پیش ببریم.
شهردار هفتکل گفت: بدون شک توسعه شهر منوط به توسعه شهرستان است، در برخی شهرهای استان تمامی صنایع و شرکت های بزرگ کنار هم قرار دارند و عوارض خوبی از بخش های مختلف دریافت می کنند و مشکل اعتباری وجود ندارد، اما در شهر هفتکل دقیقا با برهوت مواجه هستیم و عقب افتادگی های زیادی را شاهد هستیم، همچنین اینکه یکی دیگر از دلایل عقب افتادگی شهر هفتکل عدم متصل بودن این شهر به جاده مواصلاتی است که فاصله 6 کیلومتری با ما دارد.
وی در پایان گفت: برای رفع مشکل فوق در جلسه ایمنی راه ها توانستیم نظر مساعد استاندار را جلب کنیم تا یک مسیر از جاده مواصلاتی به شهر هفتکل متصل شود و امیدواریم با روی دادن چنین اتفاقی بخشی از مشکلات ما مرتفع شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار