شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان:
امید حاجتی گفت: بانک ها تمایلی به کار و فعالیت در بخش مشاغل خانگی ندارند و تنها بالا بودن سود تسهیلات دلیل همکاری نکردن بانک ها نیست.
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: برای سیستم بانکی خوزستان ارائه تسهیلات و فعالیت در بخش مشاغل خانگی جذابیتی ندارد.

امید حاجتی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برای کمک به بخش مشاغل خانگی بهتر است که این تسهیلات در اختیار صندوق کارآفرینی و یا پست بانک ها قرار بگیرد تا روند اعطای تسهیلات به این بخش بهبود یابد.

وی گفت: بانک ها تمایلی به کار و فعالیت در بخش مشاغل خانگی ندارند و تنها بالا بودن سود تسهیلات دلیل همکاری نکردن بانک ها نیست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان افزود: شهرستان هایی که نرخ بیکاری بیشتری دارند تسهیلات اشتغال بیشتری را دریافت می کنند.

حاجتی با اشاره به اینکه این تسهیلات می تواند کمک زیادی به بخش تولیدی خوزستان داشته باشد اظهار کرد: بیشتر واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی با دریافت اندک تسهیلات بانکی می توانند فعالیت خود را بیشتر کنند.

وی افزود: دولت اعلام کرده برای توسعه فرصت های شغلی به دنبال افزایش مشاغل خانگی و خرد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت:دستگاه های اجرایی خوزستان در شش ماه نخست امسال بالغ بر پنج هزار و 537فرصت شغلی ایجاد کردند که در سامانه رصد به ثبت رساندند.

امسال بالغ بر 149 میلیارد ریال اعتبار برای ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی با سود چهار درصد به خوزستان اختصاص یافت.

سه بانک ملی، صادرات و ملت برای پرداخت این تسهیلات معرفی شده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار