اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
فرماندار ویژه خرمشهر:
حیاتی گفت: مقدمات تردد گردشگران عراقی با خودروهای شخصی از مرز شلمچه مهیا می‌شود، قطعاً با جدیت تمامی دستگاه‌های متولی کار خود را باقوت آغاز می‌کنیم.
فرماندار ویژه خرمشهر گفت: مقدمات تردد گردشگران عراقی با خودروهای شخصی از مرز شلمچه مهیا می‌شود، قطعاً با جدیت تمامی دستگاه‌های متولی کار خود را باقوت آغاز می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرمشهر، ولی‌الله حیاتی شامگاه چهارشنبه در جلسه تأمین زیرساخت‌های تردد گردشگران عراقی با خودروهای شخصی از مرز بین‌المللی شلمچه که در سالن اجتماعات فرمانداری خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: به دنبال اجرای مصوبه تردد گردشگران عراقی با خودروهای شخصی از مرز شلمچه و به‌تبع آن ورود گردشگران ایرانی به عراق هستیم.

وی افزود: این مصوبه اکنون در مرز مهران بدون هیچ مشکلی در حال اجرا است و شهروندان عراقی می‌توانند با خودروهای شخصی خود وارد کشور شوند و به سراسر کشور سفر کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر، بیان کرد: بلاشک تردد گردشگران عراقی از مرز بین‌المللی شلمچه و به‌تبع آن شهرستان‌های آبادان و خرمشهر که جزو محدوده منطقه آزاد اروند هستند موجب رونق اشتغال و معیشت مردم منطقه همچنین رشد گردشگری می‌شود.

حیاتی، گفت: قطعاً همه مسئولان نقاط قوت این موضوع را در نظر می‌گیرند، بخشی از کار مربوط به نیروی انتظامی است که فرمانده انتظامی استان در این زمینه اعلام آمادگی کردند، بخش دیگری را گمرک عهده‌دار است که امیدواریم در این زمینه اقدامات و تمهیدات لازم را بیندیشند.

وی، عنوان کرد: منطقه آزاد اروند همچنین اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان مسئول تأمین زیرساخت‌های لازم در شلمچه هستند.

فرماندار خرمشهر با اشاره به اینکه ساختمان موردنیاز در پایانه مرزی شلمچه وجود دارد و تنها نیازمند نصب دستگاه‌های کنترل امنیتی و زیرساخت‌های گذرنامه خودرویی هستیم، افزود: مقدمات تردد گردشگران عراقی با خودروهای شخصی از مرز شلمچه مهیا می‌شود، قطعاً با جدیت تمامی دستگاه‌های متولی کار خود را باقوت آغاز می‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار