اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۰۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
علی عماد عنوان کرد:
معاون سابق استاندار جوانان را به مطالعه و دانش افزایی دعوت کرد و اذعان داشت:اگر در انتخابات شرکت نکنیم، کسانی به مجلس راه می یابند که اگر نماینده ی ما نباشند، منعکس کننده ی نظرات ما نخواهند بود لذا باید با شناخت نمایندگان را برگزینیم و همین شناخت را باید به مردم نیز بدهیم.

شوشان: معاون سابق استاندار اظهار کرد: اگر با شناخت و آگاهی افراد را شناسایی کنیم و در انتخابات حضور یافتیم و خودمان را در ادار ه ی کشور سهیم دانستیم، قطعا می توانیم در انتخاب، قدری تفاوت ایجاد کنیم.

علی عماد ضمن ابراز این مطلب افزود: کسانی به مجلس راه می یابند. آن ها هستند که تصمیم می گیرند. قطعا  کسانی که به خواست ما عمل نمی کنند و با رای ما به مجلس نرفته اند، فکر ما را جایی اعمال نمی کنند و نظرات ما را استفاده نمی کنند و تنها به نظرات خودشان توجه دارند پس اگر با شناخت و آگاهی افراد را شناسایی کنیم، قطعا می توانیم در انتخاب افراد مقداری تفاوت ایجاد کنیم.

وی در ادامه به اهمیت توجه به مقوله ی انتخاب و مشارکت افراد در انتخابات اشاره کرد و گفت: امیدوارم این دوره مردم رویکردشان را نسبت به انتخابات تغییر دهند و برای تغییر فضا بیایند. نخبگان، جوانان و دانشجویان مطالعه و بررسی کنند و این شناخت را به مردم بدهند که رای شان را به سادگی ندهند و برای یک سیم کارت رای شان را به دیگری واگذار نکنند.

عماد افزود: ما 4 سال سرنوشت خودمان را به دست افرادی می دهیم که می خواهند در غیاب ما در مجلس برای حال و آینده ی ما و فرزندان مان تصمیم بگیرند لذا همان گونه که برای پرونده های حقوقی و قضایی دنبال وکیل زبده می گردیم و وقت می گذاریم، و چون منافع ما مستقیما در گرو این انتخاب است بسیار دقت می کنیم، برای نماینده مجلس که 36 سال است عنان اختیار را به دست شان داده ایم، باید بیش از این وسواس به خرج بدهیم.

کسانی را به مجلس بفرستیم که نماینده ی تفکر ما باشند

 
معاون سابق استاندار جوانان را به مطالعه و دانش افزایی دعوت کرد و اذعان داشت: در این جا جمع نشده ایم که تنها من صحبت کنم و شما بشنوید، تک تک ما در قبال سرنوشت خود و فرزندان مان مسئول هستیم. خواهش می کنم درس بخوانید تا در انتخابات شرکت کنید. اگر در انتخابات شرکت نکنیم، کسانی به مجلس راه می یابند. آن ها هستند که تصمیم می گیرندو اگر نماینده ی ما نباشند، منعکس کننده ی نظرات ما نخواهند بود لذا باید با شناخت نمایندگان را برگزینیم و همین شناخت را باید به مردم نیز بدهیم.

وی با دعوت از افراد دارای سواد سیاسی برای عمل به وظیفه ی خود در آگاهی دادن به مردم بیان کرد: شاید همه ی مردم قوه ی تجزیه و تحلیل را نداشته باشند یا وقت و یا امکان آن را نداشته باشند، لذا جایگاه کسانی که وارد فضای سیاسی می شوند و لازم است بشوند، این است که شناخت لازم را به مردم بدهند تا افراد صالح را انتخاب کنند. هرچه مردم خوب انتخاب کنند، نتیجه ی بهتری خواهند دید.

قانونی که مورد قبول مردم نباشد قابل اجرا نیست، حتا اگر به تصویب مجلس رسیده باشد


عماد بر انتخاب نماینده ی شایسته تاکید و بر اثرات منفی ناشی از انتخاب نادرست بر زندگی مردم اشاره کرد و گفت: ما مواردی در مجلس داشتیم که قوانینی تصویب شد که ضرورت تصویب اش حالا نبوده، قوانینی وضع شده که اولویتی در زندگی مردم نداشته اند، مردم آن قانون را اصلا قبول ندارند- قانونی را که مردم قبول نداشته باشند، قابل اجرا نیست، حتا اگر آن قانون به تصویب مجلس رسیده باشد و قانونی باشد- لذا باید به سمت و سویی برویم که اولویت های مردم را بداند و ببیند اولویت خواسته های مردم چیست.

او حل معظل بیکاری را اولویت نخست استان دانست و خاطر نشان کرد: امروز خواسته ی نخست همه ی مردم بحث بیکاری است. امروز تنها مشکل اساسی جامعه ما که به شکل حادی خانواده ها را از هم می پاشاند و سوهان روحی برای والدین و جوانان شده است بحث بیکاری است.

وی افزود: مجلس آینده باید بتواند دولت را مکلف و موظف و همراه کند تا قادر به حل معظل بیکاری باشد. و اگر بحث اشتغال در مجلس آینده حل شود، بخش بزرگی از مشکلات فرهنگی ما و ناامنی ها و مشکلات اجتماعی ما رفع خواهد شد. این ها مباحثی است که در مجلس باید حل شود و دولت به تنهایی قادر به رفع آن نیست. دولت هر حرکتی را انجام بدهد تعدادی مخالفند و عده ی موافق. اما هنگامی که مجلس به عنوان نمایندگان مردم وارد این قضیه شوند دولت با قدرت و نیرویی بیشتر انجام وظیفه می کند و مکلف به انجام آن خواهد بود.

معاون سابق استاندار تاکید کرد یکی از مباحثی که در برنامه ی انتخاباتی وی خواهد بود، به طور قطع بحث اشتغال است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
comment
0
0
comment شاید لازم باشد طبق گفته حضرتعالی ، بعضی قوانین را به رفراندوم گذاشت
comment
دیده بان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
comment
0
0
comment این کلام چیزی جز ترویج قانون گریزی نیست
هر قانون با رای منتخبین مردم تصویب می شود و دولت ملزم به اجرای قانون مصوب منتخبین مردم است
برادر ، ساختارشکنی چیزی جز هرج و مرج بدنیال نخواهد داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار