شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
فرماندار شادگان:
فرامین رهبری در این دو اصل باید مورد توجه افراد دخیل در انتخابات باشد و رسانه‌ها بر این دو اصل اجرای قانون و مشارکت حداکثری تأکید کنند.
بهروز فرج اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در شادگان با اشاره به وجود قریب 240 صندوق اخذ رأی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اخذ رأی در این شهرستان، اظهار کرد: باید با بهره‌گیری از همه امکانات و ظرفیت‌ها، همگرایی و هم‌افزایی و انجام پشتیبانی‌های لازم از آرای مردم صیانت کرد.

وی با بیان اینکه شرایط برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند دراین شهرستان فراهم است، اظهار کرد: همکاری و تعامل خوبی بین هیئت‌های اجرایی و نظارت در شهرستان شادگان در این زمینه وجود دارد.

فرماندار شادگان اجرای قانون را اصل محوری انتخابات دانست و افزود: این مهم مطالبه رهبری و نظام است که باید قانون مبنای کار همه افراد تأثیرگذار در انتخابات باشد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری کارکرد دیگر انتخابات است، تصریح کرد: فرامین رهبری در این دو اصل باید مورد توجه افراد دخیل در انتخابات باشد و رسانه‌ها بر این دو اصل اجرای قانون و مشارکت حداکثری تأکید کنند.

فرج‌اللهی در پایان، تخریب نامزدها در فضای مجازی را خلاف قانون دانست و افزود: نامزدها باید به قانون و منشور اخلاقی انتخابات توجه کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار