اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۰۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
گفتگو از نسترن بهداروند

با وجود حضور این همه نوجوان و جوان مستعد و دوستان ایده پرداز، آینده ی هفتادی ها را به امید پروردگارو با حمایت همه ی اعضا روشن میبینیم.

مجمع دهه هفتادی ها نام مجمع مردمی است (در شرف تاسیس)که برای گرد هم آوردن نوجوانان وجوانان و به خصوص جوانان دهه هفتاد شکل گرفته است.حوزه فعالیت این مجمع فراجناحی ،اجتماعی،غیرانتفاعی و غیر دولتی با رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و پایبندی به اصل ولایت می باشد.

در خصوص اهداف این تشکل و نحوه ی فعالیت آن با مهندس محسن بیرجانی، سرپرست مجمع هفتادی ها به گفتگو نشست که در ادامه می خوانید:

ایده مجمع "دهه هفتادی ها" از کجا آغاز شد؟

مدتی پیش طی جلساتی که با جمعی از دوستان و صاحب نظران داشتیم به اهمیت توجه به مسایل نوجوانان و جوانان پی بردیم و به این نتیجه رسیدیم که پتانسیل این افراد باید در جهت مثبت مدیریت شود.جوانان و نوجوانان ما ایده ها و نظرات جالبی در سر دارند و ما می توانیم از این نظرات برای بالا بردن سطح مدیریت شهر و استان استفاده کنیم.لازمه این امر تشکیل یک مجمع بود که ما در صدد پیاده سازی آن هستیم.

ملاک شما برای انتخاب عنوان "دهه هفتادی ها" چه بوده؟

علاوه برحضور دوستان دهه شصتی اکثریت همراهان ما را دوستان دهه هفتادی تشکیل می دهند.قطعا هر سازمانی نیاز به یک عنوان مرتبط و درخور عملکرد خود دارد عنوان مناسبی که به ذهن ما رسید عنوان هفتادی ها بود.

چشم انداز و آینده هفتادی ها را چگونه ارزیابی می کنید؟

با وجود حضور این همه نوجوان و جوان مستعد و دوستان ایده پرداز، آینده ی هفتادی ها را به امید پروردگارو با حمایت همه ی اعضا روشن میبینیم . به امید روزی که بتوانیم ایده های جدیدی درشهرواستان اجرایی کنیم و روز به روز شاهد پیشرفت استان خوزستان درهمه ی زمینه ها باشیم.

تا این لحظه چه کسی از شما حمایت کرده است؟

از ابتدای امر تا کنون تنها حامی مجمع ما ،دکتر علی عماد،معاون سابق استاندار هستند که از ایشان کمال تشکررا داریم و همچنین ازتمامی مسئولین دیگر انتظار حمایت داریم تا بتوانیم این قطار را به ایستگاه پایانی برسانیم.

چگونه می توان عضو مجمع هفتادی ها شد؟

هرفرد دهه هفتادی یا علاقمند به این مجموعه می تواند با ارائه دو قطعه عکس 3.4 رنگی تمام رخ ،کپی کارت ملی و شناسنامه با مراجعه به محل استقرار مجمع:امانیه خیابان منصفی غربی پلاک 101، عضو مجمع هفتادی ها گردیده و کارت عضویت دریافت نمایند.همچنین علاقمندان برای پیگیری برنامه های مجمع هفتاد میتوانند به وبلاگ http://haftadiha70.blogfa.com/ مراجعه نمایند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
زهرا علیبازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
comment
0
0
comment Nazari dar moredesh nadaram
comment
زهرا علیبازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
comment
0
0
comment Nazari dar moredesh nadaram
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار