اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
در هفته گذشته اقبال مخاطب نسبت به آثار نمایش داده شده اقبال چندانی نداشت و تنها فیلم «شکاف» توانست فروش خوبی را نسبت به هفته‌های گذشته تجربه کند.
به گزارش شوشان، تبلیغات برخی از فیلم ها در شبکه های ماهواره ای در تصمیمات شورای صنفی نمایش در هفته گذشته تاثیرگذار بود. کف فروش فیلم هایی که از این تبلیغات بهره بردند پایین نیامد و همین امر موجب شد تا فیلم هایی که از این شبکه ها برای تبلیغات استفاده نمی کنند مورد تشویق قرار گیرند و اکران «نقش نگار» یک هفته زودتر صورت گرفت. اما همچنان مخاطب اقبال چندانی به فیلم های روی پرده نشان نمی دهد گرچه بسیاری معتقد بودند فیلم «در مدت معلوم» می تواند تحولی در اقبال مخاطب ایجاد کند اما این فیلم هم نتوانست مورد توجه آنچنانی مخاطب قرار گیرد و فروش فیلم نسبت به هفته های اول افت داشته است.

امیرقطبی مدیرپخش فیلمیران نیز در گفت و گوبا خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «مدت معلوم» گفت: این فیلم هم اینک در  در 22 سالن سینما به نمایش درآمده و ظرف 30 روز نمایش در تهران با فروش 960میلیون تومان (به احتساب شب گذشته) مواجه شده است.  فیلم در شهرستان 400 میلیون تومان فروش داشته که در کل1 میلیارد و 360  میلیون تومان سهم فیلم از گیشه است. این فیلم شب گذشته با فروش 47 میلیون تومان در تهران روبرو شد.

قطبی درباره فیلم سینمایی شکاف هم توضیح داد: فیلم ظرف 16روز اکران به فروش 235 میلیون تومان دست یافته است. این فیلم هم اینک 19 سالن سینما در اختیار دارد که نسبت به روزهای ابتدای اکران فروش رو به بالایی دارد. فیلم به تازگی در شهرستان 6 سالن در اختیار داردو به تازگی اکران شده و به فروش 50 میلیون تومان دست یافت. این فیلم با فروش 285 میلیون تومان روبرو شد.

علی شعبانی مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره فروش فیلم  وی درباره فروش فیلم «شیفت شب» توضیح داد: فیلم در تهران به فروش 1 میلیارد تومان رسید و در شهرستان با 350 میلیون تومان روبرو شد. هم اینک فیلم در 12 سالن تهران و 30 سالن در شهرستان به نمایش درآمده است.

مختاری مدیر پخش دفتر هدایت فیلم درباره فروش فیلم «این سیب هم برای تو» توضیح داد: این فیلم در تهران 10 سالن در اختیار دارد و 567 میلیون تومان در تهران و 160 میلیون تومان در شهرستان فروش داشته است.

وی درباره فروش فیلم «خبری خاصی هم نیست» که از 16 دی ماه روانه اکران شد گفت: این فیلم در تهران با 61 میلیون تومان فروش و در شهرستان با فروش 6 میلیون مواجه شده است . باید این مهم را در نظر بگیریم که فیلم از روز چهارشنبه (24 دی ماه) در شهرستان مشهدو اصفهان به نمایش درآمده است و به مرور تعداد سالن های فیلم در شهرستان افزایش خواهد داشت. 

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار