شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اتفاق خوب امسال در برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان این است که دست استان در انتخاب ناشران باز بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ این آلبوم دارای 15 قطعه به نام‌های «سحرگاه»، «طلوع»، «برگ ریزان»، «بلندای آسمان»، «سفید»، «اشتیاق»، «خاکستری»، «خاطرات رفته»، «نجوای سیاه»، «عصیان»، «سبز»، «رویا»، «شوریده»، «سال‌های رنگی» و «سپیده دم» است.

قطعه «اشتیاق» و «شوریده» به ترتیب موسیقی محلی آذری و کردی هستند. این آلبوم در سبک موسیقی ایرانی کلاسیک است و شامل تکنوازی، دونوازی و گروه‌نوازی سازهای ایرانی می‌شود.

حمیدرضا آفریده در «سال‌های زندگی» علاوه بر آهنگسازی و تنظیم، نوازندگی کمانچه، کمانچه پنج سیم، کمانچه آلتو و قیچک آلتو را هم بر عهده داشته است.

چاوش اسکندری‌خواه، حنانه سعیدی و بهنام معصومی هم در این آلبوم تار، تار بم، قانون، تنبک، بندیر و سازهای کوبه‌ای می‌نوازند.

آفریده در یادداشتی در آلبوم جدیدش چنین می‌نویسد:

«سال‌های رنگی 15 قطعه دارد و هر قطعه روایتی است از حال و هوای امروز ما، شرایط و اتفاقاتی که در گوشه و کنارمان در حال گذر است، غم‌ها و شادی‌ها، پیروزی‌ها و شکست‌ها، صبرها و پایداری‌ها، عاشقانه دیدن و عاشقانه ماندنمان. هر قطعه این اثر روایتی است شخصی از شرایطی که در آن این نغمه‌ها را ساخته‌ام، شرایطی که گاه خوب بود و گاه بد و هر کدام به رنگ‌هایی تشبیه شده بود».

آلبوم موسیقی «سال‌های رنگی» در قالب یک حلقه سی‌دی صوتی منتشر شده و با قیمت 12 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار