شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
رئیس بیمارستان رازی اهواز از آغاز عملیات نوسازی و بازسازی بخش زنان و زایمان بیمارستان با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و سیصد میلیون ریال خبر داد

دکتر فرهاد سلطانی رئیس بیمارستان رازی اهواز گفت: بخش زنان و زایمان بیمارستان رازی اهواز با مساحتی بیش از 1200 متر مربع و اشغال تخت 100درصدی و با حضور بهترین متخصصان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال خدمت رسانی به مردم شریف استان خوزستان است.

سلطانی ادامه داد: بخش زنان و زایمان، شامل بخش های زایشگاه، اتاق معاینه، نوزادان، زنان و رومینگ و دارای 66 تخت فعال بستری می باشد.

رئیس بیمارستان رازی اهواز تصریح کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت از اردیبهشت ماه 93 و اجرای بسته ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستانی، به جز بخش زنان و زایمان که بدلیل مراجعین بسیار زیاد در سال گذشته امکان نوسازی نداشت، تقریبا تمامی بخش های بیمارستان مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت.
 

وی گفت: در حال حاضر در راستای ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستانی و همچنین بالابردن سطح کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران، بخش زنان و زایمان نیز با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و سیصد میلیون ریال در حال نوسازی و بازسازی است.

سلطانی در پایان گفت: در دو سال گذشته هیچ گونه خبر مرگ و میر مادر باردار در بخش زنان و نوزادان بیمارستان رازی بر اثر قصور پزشکی و تجهیزات گزارش نشده است که نشان از تجربه و خدمت صادقانه کارکنان و پزشکان خدوم این مرکز به مردم شریف خوزستان می باشد.






نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار