شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
استفاده از نتایج و مطالعات گذشته و تشکیل کارگاههایی هم اندیشی با حضور صاحبنظران داخلی و خارجی، معاونتهای وزارت متبوع (به خصوص آنها که نقش اساسی در طرح دارند) و با هماهنگی های لازم بین وزارت نیرو و جهاد کشاورزی وتهیه نقشه عملیاتی وراهبردی نحوه اجرای امور نظام بهره برداری نیز مورد تاکید قرار گرفت.

 شوشان- نشست هم اندیشی صاحبنظران و مجری طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای اراضی دشت های خوزستان و ایلام با حضور معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی به منظور بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی وایجاد تشکل های مردمی  ۲۷ دی ماه سال جاری در سالن جلسات موسسه جهاد نصر برگزارشد.

در ابتدای این نشست نظامهای بهره برداری مورد آسیب شناسی قرار گرفت و پیشنهاد تشکیل شورای سیاست گذاری برای ساماندهی نظامهای موجود مطرح شد.

در ادامه استفاده از نتایج و مطالعات گذشته و تشکیل کارگاههایی هم اندیشی با حضور صاحبنظران داخلی و خارجی، معاونتهای وزارت متبوع  (به خصوص آنها که نقش اساسی در طرح دارند) و با هماهنگی های لازم بین وزارت نیرو و جهاد کشاورزی وتهیه نقشه عملیاتی وراهبردی نحوه اجرای امور نظام بهره برداری نیز مورد تاکید قرار گرفت.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار