شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
توسط اداره‌کل استاندارد خوزستان صورت گرفت
مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: در 9 ماهه امسال کار‌شناسان این اداره کل تعداد 10 محصول مختلف از انواع قطعات و لوازم یدکی خودرو را در سطح استان به علت فروش و عرضه محصولات غیراستاندارد و یا جعل نشان استاندارد توقیف و جمع‌آوری کردند.
رضا دهدشتی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ان در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: بحث رعایت استاندارد و عرضه کالای با کیفیت در لوازم یدکی بسیار حائز اهمیت دارد.

وی افزود: با توجه به حساسیت کالای لازم یدکی اداره کل استاندارد بررسی کیفیت کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌ها و نمایندگی‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان خاطرنشان کرد: از جمله این قطعات و لوازم یدکی خودرو می‌توان به تعداد 61 عدد چراغ جلو پراید، 152 عدد کمک فنر جلو پراید، 280 عدد کمک فنر عقب پراید، 58 عدد کمک فنر جلو 405، 21 عدد چراغ راهنما، 3 هزار عدد شمع، 640 عدد وایرشمع، 22 عدد بازو برف پاک‌کن، 3 عدد دینام و 517 عدد لنت ترمز اشاره کرد.

وی در پایان از مردم خواست درصورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از استاندارد مراتب را از طریق سامانه 1517 با این اداره کل درمیان بگذارند.
برچسب ها: توقیف ، 10 ، محصول ، مختلف
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار