شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
آیت‌الله موسوی جزایری تاکید کرد:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر لزوم همکاری و فعالیت نیکوکاران به امور خیریه در حوزه سلامت در سطح استان تاکید کرد
حضرت آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در مراسم افتتاح مجتمع بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) که امروز (28 دی ماه94) در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: راه اندازی کلینیک تخصصی امام رضا(ع) در ارتقای وضعیت بهداشت و درمان منطقه محروم کوت‌عبدالله بسیار اثربخش خواهد بود.
 
وی با اشاره به لزوم پرداختن نیکوکاران به امور خیریه در حوزه سلامت ادامه داد: گاهی ممکن است خیرین بگویند پول بسیار زیاد و یا کافی برای اجرای پروژه‌هایی مانند مجتمع بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) موجود نیست ولی این موضوع، مسئولیت را ساقط نخواهد کرد. می‌توان با همکاری چندین نفر و دست در دست یکدیگر، کارها را پیش برد.
 
آیت‌الله موسوی جزایری گفت: استان خوزستان از نظر جذب سرمایه‌گذار خارجی و داخلی و همچنین در بخش خصوصی بسیار ضعیف است و آمار بیکاری بالایی دارد.
 
وی افزود: از استانداری خوزستان تقاضا داریم که برنامه‌ریزی کرده تا افراد نیکوکار جهت کمک و انجام اقدامات خیرخواهانه، به یک بخش مراجعه کنند و درگیر کارهای اداری و رفتن به ادارات مختلف برای انجام اقدامات خداپسندانه نشوند.
 
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اجرای برجام عنوان کرد: پیروزی بزرگی است که خداوند به ملت شریف ایران کرامت فرمود. ملت ایران سال‌های سال تحریم‌های بسیار سخت، کوبنده و مهلکی را تحمل کرد و استقامت خود را نشان داد. با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور کشور و همچنین دستگاه دیپلماسی کشور و در راس آن وزیر امور خارجه کشور، این معجزه واقع شد.
 
آیت‌الله موسوی جزایری عنوان کرد: در تمام شبکه‌های ماهواره‌ای، دشمنان و مخالفان ایران یک عزای عمومی گرفته بودند و از یکدیگر تحت عنوان تحلیل سیاسی سؤال می‌پرسیدند. دشمنان ایران می‌گفتند که ایران در شرایط تحریم به این صورت استقامت کرد، اکنون و بعد از برطرف شدن مشکلات تحریم و اقتصاد، ایران چه خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: بدبخت‌هایی که از روی تحجر و حماقت راه مخالفت با ایران را در پیش گرفته‌اند، چیزی غیر از ضرر به دست نخواهند آورد.
 
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تشکر از مسئولان ارشد کشور در زمینه اجرای برجام گفت: اجرای برجام به همان صورتی که رهبر معظم انقلاب در شان ملت ایران می‌دانستند، انجام شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار