شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان
کاظمی نژاد به شوشان گفت: آزمون استخدامی شهرداری های استان خوزستان روزجمعه دوم بهمن ماه برای جذب 340 پست بلاتصدی برای 33 شهرداری های استان راس ساعت 9 صبح به شکل همزمان برگزار می شود. در اهواز نیز این آزمون در 23 حوزه شهری برگزار می شود.
دکتر پیمان کاظمی نژاد مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان از برگزاری آزمون کتبی استخدامی شهرداری های استان خوزستان در تاریخ روزجمعه 2 بهمن ماه سال جاری در اهواز خبر داد.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان  در گفتکو با شوشان گفت: طبق قانون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور استخدام در شهرداری ها تنها از طریق برگزاری آزمون کتبی و شفاهی امکانپذیر است. در این راستا پست های بلاتصدی در شهرداری های استان توسط این اداره کل احصا می شود و جمع بندی می شود. در این راستا افراد مورد نیاز را به سازمان شهرداری های استان اعلام می کنیم.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان ادامه داد: در این خصوص ستاد استخدامی در استانداری خوزستان با حضور نماینده سازمان شهرداری های استان تشکیل شده است. در این ستاد صحت و سقم اعلام نیاز شهرداری های استان خوزستان مورد مداقه و واکاوی قرار می گیرد.

کاظمی نژاد تصریح کرد: اعلام نیازهای شهرداری های استان خوزستان با چارت سازمانی شهرداری های استان خوزستان مقایسه می کنیم. بعد از تصویب سازمان شهردای های استان خوزستان ، مجوز برای استخدام برای پست های بلاتصدی از سوی این سازمان صادر خواهد شد.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان بیان داشت: در آزمون استخدامی شهرداری های استان همان قوانین برگزاری کنکور سراسری حاکم است. سوالات آزمون قرنطنیه می شود و به صورت پلمپ شده روز آزمون بازگشایی می شود.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان ادامه داد: پس از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های استان خوزستان از پذیرفته شدگان آزمون کتبی ، آزمون شفاهی گرفته می شود. 

کاظمی نژاد گفت: افراد شاغل در شهرداری های های استان خوزستان که تاکنون تبدیل وضعیت نشده اند و در این آزمون شرکت می کنند به ازای هر یک سال اشتغال امتیاز می گیرند.

 مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان تصریح کرد: همچنین فرزندان شهید و جانبازان بالای 25 درصد نیز سهمیه دارند. همچنین بومی بودن نیز امیتازاتی دارد.

کاظمی نژاد ادامه داد: آزمون استخدامی شهرداری های استان خوزستان روزجمعه دوم بهمن ماه برای جذب 340 پست بلاتصدی برای 33 شهرداری های استان راس ساعت 9 صبح به شکل همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. در اهواز این آزمون در 23 حوزه شهری برگزار می شود.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان بیان داشت: فرایند نام نویسی در آزمون کتبی از 22 آذرماه سال جاری آغاز و تا 21 دی ماه ادامه داشت. در 2 مرحله ثبت نام تمدید شده است. 

کاظمی نژاد گفت: 6043 نفر در این آزمون شرکت می کنند که از این تعداد 4415 نفر مرد و 1628 نفر زن هستند. در 17 رشته شغلی این آزمون برگزار می شود. 340 نفر در این آزمون پذیرفته خواهند شد. 95 نفر از 340 نفر سهمیه فرزندان شاهد و جانبازان بالای 25 درصد را تشکیل می دهد که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان تعیین می شود. 245 نفر نیز از طریق آزمون کتبی و شفاهی استخدام خواهند شد.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان تصریح کرد: نتایج آزمون استخدامی شهرداری های استان پایان سال جاری از طریق رسانه های گروهی اعلام می شود. آزمون مصاحبه و آزمون عملی برای رشته های عملیاتی نیز از پذیرفته شدگان آزمون کتبی گرفته خواهد شد.

وی افزود:نتایج آزمون کتبی براساس سه برابر ظرفیت تا پایان سال اعلام می شود.همچنین در ادامه از پذیرفته شدگان مصاحبه ودر برخی رشته ها مانند آتش نشانی آزمون عملی نیز گرفته می شود.

مدیر کل امور شهری وشوراهای استانداری گفت:نتیجه قطعی آزمون تا اردیبهشت 95اعلام می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان رسانه های محترم می توانند براساس جدول زیر از برگزاری این آزمون در روز جمعه دوم بهمن ماه ساعت 9 صبح گزارش خبری و تصویری تهیه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار