شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
بهمن نامورمطلق درباره خروج 13 رشته از اتحادیه صنایع‌دستی و ورود به اتاق اصناف اظهار کرد: معتقد هستیم کسی که برای این کشور افتخار و مقام می‌آورد، نباید تضعیف شود. حوزه صنایع‌دستی برای این کشور دو عنوان بزرگ آورده، پس نباید ناجوانمردانه به آن پرداخت و آن را کوچک کرد.

معاون صنایع‌دستی کشور گفت: امکانات باید امروز تماماً در اختیار صنایع‌دستی باشد، مرکز ایجاد شود، حراجی‌ها بازگشایی شوند، بورس و موزه راه‌اندازی شود، اما می‌بینیم نه‌تنها چنین نمی‌شود بلکه به سمت تضعیف صنایع‌دستی حرکت می‌کنیم.

بهمن نامورمطلق  درباره خروج 13 رشته از اتحادیه صنایع‌دستی و ورود به اتاق اصناف اظهار کرد: معتقد هستیم کسی که برای این کشور افتخار و مقام می‌آورد، نباید تضعیف شود. حوزه صنایع‌دستی برای این کشور دو عنوان بزرگ آورده، پس نباید ناجوانمردانه به آن پرداخت و آن را کوچک کرد.

وی تأکید کرد: امروز مقطعی است که همه به اصفهان نگاه می‌کنند و به نظر بنده نباید در این زمان چنین اتفاقاتی رخ بدهد، زیرا اصفهان امروز مرکز صنایع‌دستی و شهر جهانی خلاق در صنایع‌دستی است و هیچ شهری به جز اصفهان چنین مقامی را در جهان ندارد.

معاون صنایع‌دستی تصریح کرد: قطعاً چنین فعالیت‌های بدون پشتوانه باعث برخورد شورای جهانی صنایع‌دستی با ایران و اصفهان می‌شود و چه‌بسا این عنوان جهانی را از اصفهان بگیرند.

نامور مطلق خاطرنشان کرد: امروز باید امکانات تماماً در اختیار صنایع‌دستی باشد، مرکز ایجاد شود، حراجی‌ها بازگشایی شود، بورس و موزه راه‌اندازی شود؛ اما می‌بینیم نه‌تنها چنین نمی‌شود بلکه به سمت تضعیف صنایع‌دستی می‌روند. این اتفاق اصلاً قابل قبول نیست و قطعاً این امر نشان می‌دهد که ما از گنجینه صنایع‌دستی خود نمی‌خواهیم استفاده کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار