شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۷

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: در هفته آینده روگذر شوشتر برای استفاده مردم افتتاح می‌شود و مشکلات آن نیز برطرف شده است.

به گزارش فارس، حمید سالم‌پور در بازدید از این پروژه شهرداری شوشتر اظهار داشت: روگذر توحید شوشتر در شرایط کنونی در مراحل پایانی قرار دارد و مشکل آسفالت آن نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اجرای آسفالت این روگذر افزود: وقفه‌ای در آسفالت این پروژه به وجود آمده بود که با رفع این مشکل با رایزنی‌های شورای اسلامی شهر شوشتر و شهرداری برطرف شده و در هفته آتی این پروژه افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه آسفالت این پروژه برعهده اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد، خاطرنشان کرد: وقفه‌ای در آسفالت این پروژه بزرگ شهرداری شوشتر به وجود آمد که تلاش شد تا این مشکل برطرف شود و با تدابیر اندیشیده شده از طرف شهرداری این مشکل برطرف شده است.

وی با اشاره به اجرای فضای سبز این روگذر تأکید کرد: فضای سبز این روگذر به مساحت 6.5 هکتار انجام شده است و روشنایی آن نیز تأمین شده است.

سالم‌پور افزود: افتتاح سریع این پروژه بسیار از طرف شورای اسلامی شهر شوشتر پیگیری شده است و شهرداری نیز در این‌باره تلاش‌های بسیار زیادی انجام داده است که این تلاش‌ها قابل تجلیل است.

گفتنی است با ادغام اداره کل راه و مسکن و شهرسازی در خوزستان در ارسال آسفالت برای این روگذر وقفه‌ای به وجود آمده بود که در شرایط کنونی این وقفه برطرف شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار