شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۹

اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان پروانه فعالیت چهار شرکت تولید مصالح ساختمانی را به دلیل تولید محصولات فاقد نشان استاندارد باطل کرد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان، در راستای کنترل کیفیت مصالح و مواد ساختمانی مطابق با ماده 4 قوانین و مقررات استاندارد و اقدام بر اساس روش اجرایی صدور، تمدید و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد، چهار فقره پروانه استاندارد در زمینه مواد و مصالح ساختمانی ابطال شد.

شرکت تیرچه بتن شار برای محصول تیرچه زیگزاگی سیمانی، شرکت اکسین بتن تپه برای محصول بتن با رده مقاومتی C30، شرکت بتن ریزان تجارت شوشتر برای محصول بتن با رده مقاومتی C25 و سنگ شکن شکرخدا صفرپور برای محصول ماسه طبیعی فاقد نشان استاندارد هستند و تولید محصولات فوق در شرکت‌های فوق غیرقانونی است.

رضا دهدشتی‌زاده مدیرکل استاندارد استان خوزستان تأکید کرد: در هنگام استفاده از مصالح ساختمان حتماً شهروندان از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: اداره کل استاندارد به عنوان متولی تعیین کیفیت مصالح ساختمانی اهتمام جدی در استانداردسازی واحدهای تولیدی و نیز اعلام و معرفی عمومی  تولیدکنندگان متخلف و فاقد نشان استاندارد و نیز ارجاع آنان به مراجع ذیصلاح قضایی دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار