شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
عضو شورای ائتلاف اصولگرایان خوزستان :
عضو شورای ائتلاف اصولگرایان خوزستان گفت: با توجه به هماهنگی‌ها و جلساتی که برگزار شد نیروهای اصولگرایی در استان خوزستان به یک وحدتی رسیده‌اند. مسعود حمیدی‌نژاد عضو شورای ائتلاف
 عضو شورای ائتلاف اصولگرایان خوزستان گفت: با توجه به هماهنگی‌ها و جلساتی که برگزار شد نیروهای اصولگرایی در استان خوزستان به یک وحدتی رسیده‌اند.
به گزارش شوشترروز، مسعود حمیدی‌نژاد عضو شورای ائتلاف اصولگرایان در خوزستان در گفتگو با رهیاب اظهار داشت: کسانی که در فتنه ۸۸ علمدار فتنه بودند دیگر برای نظام قابل اعتماد نیستند و به همین دلیل می‌گوئیم این فردی که به دنبال براندازی نظام بود حق ندارد در دانشگاه‌های ما سخن بگوید چون این شخص هیچ چیز مفیدی نمی‌تواند به دانشجویان ما بیاموزد و به همین دلیل انتخابات مهم می‌شود.
حمیدی‌نژاد گفت: چون دشمن در بُعد جهانی و منطقه‌ای دچار مشکل شده و به دنبال جذب و تربیت نیرو از داخل کشور است و تلاشش برای نفوذ در مرکز قانون گذاری ما است تا بتوانند با قوانین جدید بنیان نظام اسلامی را با مشکل مواجه کنند و یا در مجلس خبرگان به دنبال تحمیل خواسته‌ها و اندیشه‌های غیر خودشان را تحمیل کنند که البته شک نکنید این اقدامات به نتیجه نمی‌رسد چون مردم ما هوشیار هستند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اعتماد به لیست‌ها عنوان کرد: کدام لیست‌ها باید مورد اعتماد قرار گیرد؟ یکی از مهم‌ترین مشخصه این لیست‌ها عدم دلسپردگی به آمریکا است و نباید به دنبال تسلیم در برابر استکبار باشند.
عضو شورای ائتلاف اصولگرایان افزود: این لیست‌ها کسانی هستند که در جریان ۹ دی ۸۸ در برابر فتنه گران ایستادند و اکنون به دنبال بصیرت افزایی در جامعه هستند و به همین دلیل کار نیروهای دلسوز نظام حساستر می‌شود. ما معتقدیم این نیرو‌ها می‌توانند در جریان اصولگرایی قرار گیرند و به بستن یک لیست خوب و واحد کمک کنند.
وی با بیان اینکه امکان خطا هم وجود دارد، گفت: همه انسان‌ها ممکن الخطا هستند، اشکال ندارد اما باید بدانیم دلبسته آمریکا نیست و مانند مجلس ششم به دنبال سپردن کشور به غرب نباشد. هوشیاری مردم، وحدت نیروهای انقلابی و وحدت مردم در این زمینه مهم است.
حمیدی نژاد افزود: با توجه به هماهنگی‌ها و جلساتی که برگزار شد نیروهای اصولگرایی در استان خوزستان به یک وحدتی رسیده‌اند و با توجه به مشخص شدن تأئید صلاحیت‌ها در روزهای آینده دوستان هم جلسات را برگزار می‌کنند تا بهترین‌ها را با توجه به شرایط انتخاب و به مردم معرفی می‌کنند.
وی بیان کرد: بهترین‌ها به معنی این نیست که طرف هیچ مشکلی ندارد اما اصل بر این است که مسیر این شخص باید برای حفظ نظام و اصلاح امور باشد. گزارش اقدامات نیز در آینده برای مردم از طریق رسانه‌ها منتشر می‌شود تا مردم در جریان امور قرار گیرند.
عضو شورای ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: طبیعی است که اختلاف نظر در همه مجموعه وجود دارد اما اختلاف این نیرو‌ها مبنایی نبود و به اصول نظام و انقلاب پایبند هستند و فقط اختلاف دیدگاه وجود داشت. این اختلاف نظر‌ها هم با برگزاری جلسات متعدد و دوستانه و حضور بزرگان جریان اصولگرایی برگزار شد تا مجموعه هماهنگ‌تر شود.
وی عنوان کرد: خوشبختانه همه شهرستان‌ها به بالندگی لازم رسیده‌اند و به همین دلیل تصمیم گیری برای انتخاب کاندیداها در خود شهرستان‌ها انجام می‌شود و مجموعه شورای هماهنگی اصولگرایان در استان و در تهران در موضوع انتخاب لیست‌های شهرستانی دخالت نمی‌کنند.
منبع:شوشتر روز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار