شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۳۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان:
محمدیان اضافه کرد: از این تعداد 25 واحد در بخش صنایع فلزی،12واحد کانی غیرفلزی، 11 واحد در بخش شیمیایی، پنج واحد صنایع غذایی، چهار واحد برق و الکترونیک، چهار واحد سلولزی و یک واحد در بخش خدماتی بودند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت : از ابتدای امسال تاکنون 62 واحد صنعتی در شهرک های صنعتی این استان به بهره برداری رسیده است.

'اخلاق محمدیان' سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بهره برداری از این واحدها، برای بیش از یک هزارو 192 نفر اشتغالزایی به همراه داشته است.

وی گفت: برای راه اندازی این واحدها بالغ بر یک هزار و 434 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اضافه کرد: از این تعداد 25 واحد در بخش صنایع فلزی،12واحد کانی غیرفلزی، 11 واحد در بخش شیمیایی، پنج واحد صنایع غذایی، چهار واحد برق و الکترونیک، چهار واحد سلولزی و یک واحد در بخش خدماتی بودند.

وی افزود: از ابتدای فعالیت شهرک های صنعتی در خوزستان(سال 70) تاکنون، دو هزار و 244 قرارداد واگذاری زمین منعقد شده که از این تعداد یک هزار و 196 واحد صنعتی به بهره برداری رسیده که 20 هزار نفر در این تعداد واحد صنعتی مشغول کار هستند.

محمدیان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون،31 واحد صنعتی که به دلیل تامین مواد اولیه و نقدینگی تعطیل شده بودند مجدد راه اندازی شدند و تلاش می شود واحدهای راکد بیشتری راه اندازی و به عرصه تولید بازگردانده شوند.

در استان خوزستان 33 شهرک و 38 ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
comment
0
0
comment در شهر اهواز آمار چقدر بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار