اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
اجلاس استانی نماز در خوزستان برگزار می شود
بلادیان با تاکید بر اینکه نباید به وضعیت موجود راضی باشیم ، خاطر نشان کرد: باید همواره سعی کنیم توجه بیشتری به بحث نماز داشته باشیم تا فردای قیامت پرونده ی ما قابل قبول باشد.
معاون استاندار خوزستان گفت: اجلاس استانی نماز و تجلیل از دستگاه های برتر و فعالین نماز سال 93 ، فردا دوشنبه 5 بهمن ماه از ساعت 9 صبح در تالار مهتاب با حضور مسئولین استانی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان ، جمال عالمی نیسی در جلسه ی شورای اقامه ی نماز خوزستان با اشاره به برگزاری اجلاس نماز در روز دوشنبه 5 بهمن ماه در اهواز، گفت: نماز راستی آزمایی مومن است و باید سعی شود تا اجلاس نماز باشکوه تمام برگزار شود.
معاون نیروی انسانی استاندار خوزستان گفت: اهمیت نماز بر کسی پوشیده نیست چون مشخص می کند که انسان به چه درجه ای از عبودیت رسیده است .

وی گفت : نماز یکی از شاخص است که مومن با آن سنجیده می شود و سرمایه گذاری در این فرضیه ی الهی دین را تقویت می شود .
عالمی نیسی با اشاره به اینکه خوزستان یکی از استانهای شاخص در بحث نماز است ، خاطر نشان کرد: استاندار خوزستان تاکید زیادی به برگزاری باشکوه اجلاس نماز دارند و با توجه به ضرورت توجه به نماز از دوران نوجوانی ، باید تلاش شود تا اجلاس های نماز با محوریت جوانان و نوجوانان برگزار شود.

معاون نیروی انسانی استانداری خوزستان با تاکید برلزوم فعال کردن ستادهای اقامه ی نماز دستگاه های اجرایی گفت: دستگاه های اجرایی نیروی انسانی بالایی دارند و باید اجلاسیه های نماز را به صورت باشکوه برگزار کنند.

تقدیر از دستگاه های برتر در اجلاس نماز
رئیس ستاد اقامه ی نماز خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد:در اجلاس استانی نماز از دستگاه های برتر و فعالین نمازدر سال 93 تقدیر می شود .
بلادیان با اشاره به اینکه ایده ی برگزاری اجلاس نماز را استاندار خوزستان ارائه دادند ، گفت: ثواب برگزاری اجلاسیه های نماز در کشور به استاندار خوزستان می رسد .
وی تصریح کرد: اگر به گذشته نگاه کنیم متوجه می شویم که ادارات ما دچار تحول شده اند و نسبت به قبل از وضعیت خوبی برخوردار هستیم .

بلادیان با تاکید بر اینکه نباید به وضعیت موجود راضی باشیم ، خاطر نشان کرد: باید همواره سعی کنیم توجه بیشتری به بحث نماز داشته باشیم تا فردای قیامت پرونده ی ما قابل قبول باشد.

لزوم حضور نمایندگان اولیا و مربیان در اجلاس نماز
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نیز گفت: تاکید بر مسائل دینی ، مذهبی ، معنوی و اجتماعی فصل اول کتاب زندگی دانش آموزان می باشد که اگر دانش آموز درک و شناخت کاملی از این فصل زندگی پیدا کند ،در دیگر فصول مشکلی نخواهد داشت.
تقی زاده با اشاره به اینکه نماز اولویت اول آموزش و پرورش خوزستان است ، اضافه کرد: ما باید ذهن معلم ، دانش آموز و خانواده را نسبت به این مسئله آگاه کنیم و تا این همراهی به وجود نیاید ، نتیجه ی مطلوبی حاصل نمی شود.

وی با تاکید بر لزوم حضور نمایندگان اولیا و مربیان و خانواده های دانش آموزان در اجلاس های نماز ، گفت: باید یک همت عمومی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری درراستای اشاعه ی فرهنگ نماز در استان ایجاد شود .

اجلاس استانی نماز و تجلیل از دستگاه های برتر و فعالین نماز سال 93 ، فردا دوشنبه 5 بهمن ماه از ساعت 9 صبح در تالار مهتاب با حضور مسئولین استانی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار می شود و در این اجلاس از دستگاه های برتر تقدیر خواهد شد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار