اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
در حالی که کمدی «کسری بزرگ» که نگاهی هجوآمیز به موضوع بحران مالی در آمریکا دارد در جوایز گلدن گلوب و انتخاب منتقدین به توفیقی دست نیافت، کسب جایزه اصلی بیست و هفتمین دوره جوایز انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا که در هشت سال اخیر برنده آن با اسکار شاخه بهترین فیلم یکسان بوده است




کسب جایزه اول انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا، کمدی «کسری بزرگ» را به عنوان یکی از شانس‌های اصلی کسب جایزه بهترین فیلم اسکار هشتاد و هشتم معرفی کرد.

 در حالی که کمدی «کسری بزرگ» که نگاهی هجوآمیز به موضوع بحران مالی در آمریکا دارد در جوایز گلدن گلوب و انتخاب منتقدین به توفیقی دست نیافت، کسب جایزه اصلی بیست و هفتمین دوره جوایز انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا که در هشت سال اخیر برنده آن با اسکار شاخه بهترین فیلم یکسان بوده است، امیدواری ساخته «آدام مک‌کی» را برای درخشش در اسکار 2016 افزایش داده است.

البته این فیلم برای رسیدن به اسکار بهترین فیلم، رقبای قدرتمندی چون «بازگشته»، «مریخی» و «کانون توجه» را پیش رو دارد و این سه فیلم هنوز هم شانس درجه اول دریافت اسکار بهترین فیلم هستند.

بسیاری از بنگاه‌های شرط بندی که برندگان جوایز اسکار را پیش بینی می‌کنند نیز شانس اخیرا فیلم «کسری بزرگ» را در فهرست اصلی فیلم‌های پرامید قرار داده‌اند.

این فیلم که در پنج شاخه از جمله بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگر مرد نقش مکمل و فیلمنامه اقتباسی نامزد کسب جایزه در اسکار 2016 است، روایتگر داستان سه دلال با بازی «کریستین بیل»، «رایان گالسلینگ»، «استیو کارل» و «برد پیت » است که برای سقوط بازار مسکن ایالات متحده شرط بند‌ی‌های میلیون دلاری می‌کنند.

سال گذشته فیلم «مرد پرنده» جایزه انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا و متعاقب آن جایزه اسکار بهترین فیلم را از آن خود کرد و از آن جایی که بخش بزرگی از اعضای این نهاد سینمایی جزو هفت هزار عضو آکادمی اسکار هستند، می‌توانند تاثیر قابل ملاحظه‌ای در برنده نهایی این جایزه مهم سینمایی داشته باشند.

مراسم اعطای هشتاد و هشتمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز 28 فوریه (یکشنبه نهم اسفند) در سالن «دالبی تئاتر» لس‌آنجلس با اجرای «کریس راک» برگزار می‌شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار